Wie ook bij 1e een keizersnede gehad en bij 2e???

Hoi,

Bij mijn 1e is t vorig jaar na meer dan 20 uur weeen, uitgelopen op een KZ.
Wil er nu graag gelijk een! Ook omdat ik pas in aug. bevallen ben en nu weer uitgerekend ben in aug.! Mijn 1e bevalling was echt een trauma!

gr Loona

hoi loona,

ik ben met de eerste ook bevallen met een kz niet vanwege langdurige weeen maar mijn zoon is 7 weken te vroeg met spoed gehaald.

als ik kon kiezen zou ik het liefst weer voor een kz gaan maar tot nu toe gaat alles nog goed en ziet het ernaar uit dat ik gewoon een gewone bevalling krijg.

groetjes tineke

Hoi Loona

Bij mijn eerste had ik een geplande keizersnee omdat mijn zoon in een stuit lag.
Ik hoop nu toch echt dat deze meid mooi met haar hoofd omlaag ligt en dat ik normaal kan bevallen. Je bent echt een stuk sneller op de been dan met een ks.

Succes

hoi loona,

ik heb 13 juli weer een kz gehad vanwege een vroeg geboorte maar ik kan je zegge dat ik er deze keer meer last van heb gehad als de eerste keer en ze zeggen dat het te maken had met op een oud litteken snijden het schijn dat litteken op litteken meer pijn doet nou had ik ook nog eens het nadeel dat mijn wond was open gegaan dus ik moest opnieuw gehecht worden en die hechtingen werden er 5 dagen later uitgehaald op 1tje na want de wond week nog steeds een beetje. inmiddels ben ik twee weken verder maar ik moet je zeggen dat ik van de kz geen last meer heb het enige nadeel wat ik nu heb is dat ik mijn oudste zoon niet op mag tillen want je mag 6 weken niet tillen, nou ik kan je zeggen dat het verdraaid lastig is met een peuter van drie jaar want die begrijpt niet dat zij toen hij ziek was hem niet kon troosten en geloof me dat doet je pijn als je kind ziek is maar je kan hem niet troosten.

groetjes tineke

Terug
Bovenaan