Wie ook bruin bloedverlies rond week 9????

Hoi dames,

Onder het topic 'onzeker'   heb ik dit berichtje ook al geplaatst, maar misschien reageren er bij een nieuwe topic meer mensen op.
Ik heb net 3 dagen achter elkaar dagelijks een beetje bruin bloedverlies gehad. Verder een wat drukkend gevoel in mijn onderbuik, niet echt krampen. Vandaag nog niks. Ik word er niet geruster op. Ik ben nu ruim 9 weken zwanger. 2 weken geleden had ik ook al bruin bloed verlies, maar toen was het maar 1 dag. Woensdag heb ik de 2de echo en vind het heel spannend. Maar ja, je hebt er verder geen invloed op. Of ik me nu heel ongerust maak of ontspannen blijf als het mis gaat gebeurt dat toch. Ik praat er nu wel heel gemakkelijk over, hoor. Ik houd me er maar aan vast dat het vaker gebeurt en dat het niet meteen hoeft te betekenen dat het mis gaat. Maar liever heb ik natuurlijk geen bloed....Wie heeft dit ook?
groet Poek

Hoi meid,

ik herken dit niet van bij mezelf.
Maar ik zou me zeker en vast niet druk maken.
Zoals je zelf al zegt, het hoeft daarom niet altijd mis te gaan wanneer je bruin verlies hebt. Ik zou dit zeker wel even melden aan jouw gyn.

Maar kop op meid, het komt zeker in orde!

Liefs,
van ons

Hallo poek,

Ik ben 8 weken zwanger en heb 2x bruin bloed verloren. De eerste keer was ik in paniek naar de verloskundige gegaan, maar alles was goed! We zagen netjes een hartje kloppen. De echo die ik daarna had was ook helemaal goed. De vk voorspelde wel dat er nog zo'n bloeding aan zat te komen en ik kon dat zelf ook duidelijk zien op t scherm. Het zat ver weg van het kindje en het had er niks mee te maken. Deze  kwam indd een paar dagen later. Maar wees gerust: er is bij zo'n bloeding niks aan de hand. Bruin betekent dat het oud is en waarschijnlijk een oudere innestelbloeding. Je moet je pas zorgen gaan maken als het helderrood is en behoorlijk veel! En dan nog is in 50% van de gevallen niks aan de hand! Dit waren de woorden van mijn vk dus ik hoop dat je er iets aan hebt!

Veel liefs

Hoi

Je moet je hier zeker niet onzeker over voelen hoor!!
Ik kan je het ook pas vandaag melden want ik heb net een geruststellende echo gehad...
Ik heb twee weken lang bruin bloed verloren, elke dag maar een heel klein beetje. Het begon met licht en t werd steeds donderker tot donker bruin op t laatst.

Bij mijn andere twee zwangerschappen heb ik dit noot gehad, ben nu dus zwanger van de derde. Daarom maakte het mij ook heel onzeker maar gelukkig is vandaag het tegendeel bewezen en zag ik een kindje met een kloppend hartje in beeld!!

Succesmet wachten op het verlossende beeld.
Liefs AnneRobe

Terug
Bovenaan