Hallo allemaal,
Ik maak me wat zorgen, ik heb al avnaf 5 tot 10 dagen voor de eerste dag van mijn menstruatie elke dag wat bruine afscheiding als ik naar de wc ga. De ene keer wat meer, de andere keer wat minder, maar wel elke dag wat.
Een paar dagen voor de menstruatie hebben veel meiden, maar zolang van tevoren al lijkt me niet normaal...
Ik heb al verschillende dingen uitgesloten waar het van zou kunnen komen:
- heb al uitstrijkje laten maken, was goed
- heb getest op SOA's, heb ik niet (in verleden wel chlamydia gehad helaas)
- getest op bacterie of schimmel, heb ik niet
- inwendige echo gehad, leek goed (geen vleesboom of iets dergelijks te zien)
Nu ben ik benieuwd of er nog meer meiden zijn die hier last van hebben??
En weet iemand waar die bruine afscheiding vandaan kan komen en of ik me er zorgen om moet maken?
Hebben 20 sept. een vervolgafspraak in het ziekenhuis, zal er dan natuurlijk weer naar vragen, maar paar maanden geleden konden ze me er geen antwoord op geven.
Hoop dat iemand me verder kan helpen...
Groetjes Hopey
Ik maak me wat zorgen, ik heb al avnaf 5 tot 10 dagen voor de eerste dag van mijn menstruatie elke dag wat bruine afscheiding als ik naar de wc ga. De ene keer wat meer, de andere keer wat minder, maar wel elke dag wat.
Een paar dagen voor de menstruatie hebben veel meiden, maar zolang van tevoren al lijkt me niet normaal...
Ik heb al verschillende dingen uitgesloten waar het van zou kunnen komen:
- heb al uitstrijkje laten maken, was goed
- heb getest op SOA's, heb ik niet (in verleden wel chlamydia gehad helaas)
- getest op bacterie of schimmel, heb ik niet
- inwendige echo gehad, leek goed (geen vleesboom of iets dergelijks te zien)
Nu ben ik benieuwd of er nog meer meiden zijn die hier last van hebben??
En weet iemand waar die bruine afscheiding vandaan kan komen en of ik me er zorgen om moet maken?
Hebben 20 sept. een vervolgafspraak in het ziekenhuis, zal er dan natuurlijk weer naar vragen, maar paar maanden geleden konden ze me er geen antwoord op geven.
Hoop dat iemand me verder kan helpen...
Groetjes Hopey