Hallo Dames
Ik vroeg mij af wie van jullie ook op controle gaat bij de gyn in het zh.
Ik wel, en ervaar dit 10x anders dan bij de vlk.
Minder persoonlijk en erg zakelijk vind ik het.
Kan natuurlijk liggen aan de gyn die ik heb.....
Bij mijn vorige zwangerschap ging ik gewoon naar de vlk, en daar krijg je toch een soort "vriendinnen"idee bij...Je hebt het eens ergens over,voor vragen is er tijd enz..
Nu meten ze mijn bloeddruk, (de reden waarom ik in het zh ben)
Luisteren ze naar de baby.
En dat was het....
De beste man heeft geen idee hoe zwaar ik ben, of er misschien eiwit in mijn urine zit,vorige zwangerschap wel, en of ik misschien bloedarmoede heb...ik ben nl erg moe en probeerde dat de beste man duidelijk te maken maar helaas....hij deed er niks mee zei alleen toen ik wegging,: ik hoop dat je het wat rustiger krijgt....
Ik heb dus geen idee waar ik naartoe moet met mijn overige vragen...dinsdag heb ik de 20weken echo en ga dit toch eens voorleggen...zit er best mee.
Ik ben ook al bij de huisarts geweest, maar die zegt je bent onder controle bij het ziekenhuis..
Wie oh wie loopt hier nog meer tegenaan?
Is dit normaal en wat doen jullie hieraan?
Bedankt!
Ik vroeg mij af wie van jullie ook op controle gaat bij de gyn in het zh.
Ik wel, en ervaar dit 10x anders dan bij de vlk.
Minder persoonlijk en erg zakelijk vind ik het.
Kan natuurlijk liggen aan de gyn die ik heb.....
Bij mijn vorige zwangerschap ging ik gewoon naar de vlk, en daar krijg je toch een soort "vriendinnen"idee bij...Je hebt het eens ergens over,voor vragen is er tijd enz..
Nu meten ze mijn bloeddruk, (de reden waarom ik in het zh ben)
Luisteren ze naar de baby.
En dat was het....
De beste man heeft geen idee hoe zwaar ik ben, of er misschien eiwit in mijn urine zit,vorige zwangerschap wel, en of ik misschien bloedarmoede heb...ik ben nl erg moe en probeerde dat de beste man duidelijk te maken maar helaas....hij deed er niks mee zei alleen toen ik wegging,: ik hoop dat je het wat rustiger krijgt....
Ik heb dus geen idee waar ik naartoe moet met mijn overige vragen...dinsdag heb ik de 20weken echo en ga dit toch eens voorleggen...zit er best mee.
Ik ben ook al bij de huisarts geweest, maar die zegt je bent onder controle bij het ziekenhuis..
Wie oh wie loopt hier nog meer tegenaan?
Is dit normaal en wat doen jullie hieraan?
Bedankt!