wie ook een digitale cler blu test

A

Anoniem

Guest
hallo lieve meiden

wie heeft er een cler blu test digitaal test gebruikt en de stik er uit gehaald toen hij negatief was en had toen twee   streepjes staan ik nooit gehad en deze keer wel wat betekend dat er stond in het scherm niet zwanger.ik ben benieuwd ga maandag weer testen.

groetjes geluk 1

dat had ik ook met de digitale ovulatietest van clear blue. Negatief, maar toch twee streepjes en de dagen daarna weer 1 streepje. Ik zou idd voor de zekerheid nog maar eens testen volgende week. Spannend..

Pink

hallo pink

en was jij zwanger toen of niet welke ronde ben je en hoeveelste kindje is het bij jullie.

groetjes geluk 1

Hoi Geluk,

Ik gebruik zelf de digitalte ovulatietesten van clearblue. Als je bij mij de stik eruit haal zie je ook 2 streepjes. Volgens mij is het niet de bedoeling dat je naar de strepen op de stik kijkt. Wat er op het 'schermpje' komt dat is bepalend!!! Maar goed, wie weet heb je wel te vroeg getest. Ik hoop voor je dat je alsnog zwanger bent.

Liefs,
Jazz

Lees áltijd de bijsluiter!!!! Daar staat het héél duidelijk in dat je alleen naar de digitale uitslag mag kijken en zéker niet naar die twee streepjes, die staan er namelijk altijd....
De digitale test is altijd heel betrouwbaar, dus helaas.
En ovulatietest is wat anders dan zwangerschapstest....
Heel veel succes!

Ik heb voor mijn vorige zwangerschap ook de digitale clear-blue gebruikt.
Er komen inderdaad meestal 2 streepjes te staan, dat had ik ook bij de negatieve testen, dit zegt helaas helemaal niets....

hallo lieve meiden

bedankt voor jullie reactie ik weet dat ik daar niet naar mag kijken maar het viel gewoon op eerst maar 1 steep en toen ineens twee dat valt op.
maar ik heb vandaag weer een test gedaan en ik kan jullie vertellen er stond zwanger
on voor stel baar na onze miskraam in feb. wij zijn echt erg blij met ons tweede  zwangerschap tevens eerste kindje nou meiden kom op nu jullie ik duim voor jullie. ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ vangen die gliters

groetjes geluk 1

Terug
Bovenaan