wie ook een knip gehad?

wie van jullie heeft er ook een knipje gehad???
ikke wel namelijk en gisteren heeft de vk het knoopje los geknipt want ben inwendig gehecht alleen maar met zitten brand het best nog wel aan 1 stukje.. nu blijkt ook dat dat stukje wat wijkt... ben zo benieuwd ze komen donderdag nog een keer controleren ook omdat mn baarmoeder slecht zakt stond gisteren pas navel min 4..... vloeien is wat minder hoewel vandaag wat meer maar ben al de hele dag op en lekker gewandeld enzo... vandaag is ons meisje alweer 1 week oud... gaat echt zooo hard..

ze woog bij de geboorte 3860 gram en vandaag weegt ze alweer 4 kilo!!!!!!!!!!!!!!

liefs daan

Ik ben ook geknipt! Ik weet niet hoeveel binnenhechtingen ik heb maar uitwendig waren er 6.
Ik heb er heel veel pijn aan gehad. Nu, ruim 3 weken later is het nog niet helemaal genezen, helaas. Iedere keer als ik moet plassen ga ik onder de douche en spoel ik met water (ong. 5 x per dag). Daar ga ik net zo lang mee door tot dat het echt helemaal genezen is. Bij mijn vorige bevalling ben ik 2 keer geknipt en na een half jaar was het toen nog niet genezen omdat het telkens ging ontsteken (ik ben allergisch voor hechtdraad, lekker handig dus). Ik hoop dat dat nu niet gebeurd! Ook bij mij wilde de baarmoeder maar slecht zakken en zijn ze een paar keer extra nog geweest om te controleren. Wat is Amy al goed aangekomen zeg!!! Geef je fles of borstvoeding?
Onze Rodin zat op de 8e dag bijna weer op zijn geboorte gewicht (4296 gram) en hij krijgt de fles.

Succes met alles en geniet van je babymeisje!

Liefs, Nicole

ik geef borstvoeding... hier komt de vk ook extra terug donderdag terwijl vandaag dag 8 is....

ben benieuwd balen van die allergie zeg!! hier hebben ze inwendig gehecht..... alleen knoopje heeft ze doorgeknipt maar wijkte dus iets moest kuis gaan zitten nu... zit graag kleermakers houding maarja mag niet dus...

Terug
Bovenaan