wie ook een vage ongi?

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden,

Ik ga het maar aan jullie vragen.. voordat ik naar de ha ga.

Ik ben dinsdag ongi geworden, iedergeval dat was 4 dagen te laat. 4 dagen voordat ik ongi werd had ik alle kwalen en verschijnselen die je maar kunt bedenken bij een beginnende zwangerschap, behalve braken.Ik dacht echt dit keer is het raak.  Maar goed toch  ongi geworden. Alleen dit was twee dagen hevig en de 3e dag dus vandaag een paar drupjes maar. Ik heb nog nooit zo een ongi gehad.Mijn Vraag aan jullie: Kennen jullie dit? Heeft iemand dit ook?  kan dit iets betekenen?

Iemand  vertelde me gisteren toevallig uit eige ervaring  dat zij pas na de 8e week wist dat ze zwanger was omdat ze eerste keer gewoon ongi was geworden en na 4 weken niet en toen bleek ze al 8 weken zwanger te zijn. Ook zij had hevige bloedingen. Ik ga er niet van uit maar je weet maar nooit.

Ik hoop dat iemand hier ervaring in heeft en mijn onzekerheid kan wegnemen. En tuurlijk kan ik een test tegen aan gooien. Maar ik wil effe wachten hoelang deze ongi zo blijft.

Succes aan alle bijna mama's
groetjes Nina

ps ik zit in ronde 14

Hoi Nina,

Ik ben van mening dat je lichaam onbewust er zoveel meebezig is dat het de ongi tegenhoud en er verder niets is.dat merk ik nl bij mezelf!  Ik denk niet dat je hiervoor na de ha hoeft maar als je in onzekerheid zit moet je dat voor jezelf wel doen. Heb ook wel eens gehoord dat er vrouwen zijn die gewoon nog 1 of 2 keer ongesteld worden dus dat kan best. Ik heb altijd van af dat ik voor het eerst ongi werd een cyclus van 28 dagen en altijd maar twee hooguit drie dagen bloed, nog nooit anders geweest tot de afgelopen keer toen was ik drie dagen overtijd en maar anderhalve dag gevloeid en nu was gisteren mijn nod als ik weer van 28 dagen uit ga maar tot nog toe niets maar wel ongi buik pijn en misselijk dus zal er wel aankomen maar ik vind dit zoooooooo vaag allemaal dat ik dus denk dat het er aan ligt dat ik graag zwanger wil worden en je lichaam deze reactie geeft. Ik hoop voor je dat je zwanger bent en anders heel snel word!

Liefs Greet

Hallo meiden,

wat een onzekerheid allemaal he? bij mij is het ook vaag geweest hoor! 1e ronde 28 dagen en vervolgens een cyclus van 14 dagen! En nu ook wachten tot de NOD alleen geen idee wanneer...al met al wachten, wachten en nog eens wachten!

als je het niet vertrouwt gewoon naar je HA gaan daar is hij voor! Als ik er kom heb ik ook een berg met vragen...

succes

Hoi Dames,

Bedankt voor jullie reacties. Ik ben alweer gerustgesteld. Het is het wachten wat ik zo irritant vind. Maar het is inderdaad niet veel eraan denken en dan komt het vanzelf goed. Ik zit namelijk in mijn 14e ronde voor 1e kindje, had nooit gedacht dat het zo lang zou duren. Dat maakt me soms heel onzeker.

En ons lichaam houdt ons inderdaad heel erg voor de gek..ook al denken we er niet aan.
succes dames

groetjes Nina

Terug
Bovenaan