wie ook ervaring met zetpillen tegen misselijkheid?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik ben nu bijna 24 wkn zwanger en nog steeds erg misselijk. Ik had eerst pilletjes ervoor (emasefene ofzo :p) en die spuugde ik uiteraard weer uit...dus nu heb ik al een tijdje zetpillen maar ik word er echt gek van.. ik weet dat ik niet kan stoppen met de medicatie omdat ik dan zo ziek als een hond ben maar ik raak ervan aan de diaree  omdat er zoveel vet in die pil zit en  het raakt daar helemaal geiriteerd door er elke dag 2x  (smorgens en savonds) zo'n pil in te doen    

Wie heeft ook die pillen en ook deze bijwerkingen?

gr angela

Ik heb destijds ook zetpillen daarvoor gehad, maar raakte er niet van aan de diarree.
Ik heb ze de eerste dagen ook 2x per dag gezet, maar toen het iets beter ging, zette ik ze alleen als het weer echt erg werd.
Het blijft heel vervelend, vooral omdat je er stiekem vanuit gaat dat de misselijkheid met 3 mnd wel over gaat.
Hou vol en ik hoop voor je dat he snel beter zal gaan!
Sil

'ja ik ging er zkr van uit dat het over ging ja...maar ik heb ze nu al bijna 2 maanden dag in dag uit en word er gek van :( ik heb 1 keer geprobeerd te stoppen en toen heb ik echt alles er in 1 keer uitgegooid toen ik wakker werd dus dat probeer ik geen 2e keer meer haha..

ik heb nu geprobeerd af te bouwen van 2 naar 1 per dag maar ook dat wilt niet werken...ik neem m savonds wel en sochtends niet maar dan ben ik smiddags echt hondsberoerd...dus mijn zs is geen succes tot nu toe haha..enige voordeel (volgens anderen) is dat ik geen dikke buik heb en alles nog aan kan maar nu beginnen de kleertjes toch ook minder lekker te zitten hoor :p

x an

Ik heb deze zetpillen ook gebruikt en dat ging bij mij prima. Wel was mijn ontlasting er een stuk dunner door, maar dat vond ik juist wel prettig omdat ik zo weinig at dat ik zonder die zetpillen flinke verstoppingen zou hebben gehad. Maar als het bij jou zo irriteert moet je misschien even sudocreme proberen?

Hai.

Ja ik heb ook die zetpillen en mijn ontlasting wordt er inderdaad ook dunner door. Ik vroeg me al af of het door die pillen kon komen, maar inderdaad dus.

Ik ben niet zo heel erg misselijk. In mijn eerste zwangerschap was het erger. Ik word alleen snel flauw en daardoor kan ik misselijk worden en dan eet ik wat meer.

Bij mij helpen de zetpillen ook hoor. Al moet ik zeggen dat ik ze nu al een paar dagen niet meer neem omdat de misselijkheid minder lijkt te worden.
Vooral 's ochtends heb ik er nog het meeste last van.

Groetjes Gerrie.

hoe lang zijn jullie eigenlijk al zwanger dan?

En ja, het wordt wel dunner en op zich is dat niet zo heel erg maar het gaat daar beneden dus zitten irriteren en nu ik dus af asant bouwen ben gaat het wel beter, hoef dus niet af te vragen of het echt wel door die pillen kwam...

Misselijkheid is erg vervelend en ik moet elke ochtend met de bus naar het werk en dat is natuurlijk dubbelop haha... ik wou dat ik de pillen ook een paar dagen niet hoefde te nemen :D lijkt me heeeerlijk als ik een dagje niet misselijk ben hihi..

x an

23 wkn 5 dgn

Terug
Bovenaan