wie ook in juni 2006 gestopt met de pil?

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Het forum doet een beetje vreemd, nog maar een keer proberen....
In juni 2006 ben ik gestopt met de pil .Helaas verwachten we   nog geen wondertje. Ik weet dat het wel vaker een jaar duurt, maar toch ben ik wel benieuwd naar jullie ervaringen.
Ben in het begin wel actief geweest op deze site, maar later overgestapt naar een ander forum. Daar zijn de meeste dames zwanger, wat helemaal geweldig is. Maar toch mis ik het contact met andere dames die in hetzelfde schuitje zitten een beetje. Vandaar mijn onderwerp.
Ik zit nu in ronde 9 (geloof ik, raak de tel een beetje kwijt). En ik weet dat het vaak langer duurt voordat het lukt. Ben nu aan het temperaturen sinds een paar maand, maar echt wijzer wordt ik er nog niet van. Ws. heb ik twee cyclussen terug een vroege mk gehad. Was namelijk een hele andere cyclus dan anders, gevoelige borsten en ineens veel te vroeg ongesteld, terwijl ik altijd keurig 35 dagen ben....
Dus.. ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Groetjes,
Truus

Ik ben in oktober 2006 gestopt met de pil en ook nog niet zwanger. maar we blijven volhouden. heb nu ongeveer de eisprong weer dus ben benieuwd wat ik over een aantal weken op de test zie! positief blijven!

Hoi,

Bedankt voor je reactie!
Ben verder ook vrij positief hoor, af en toe een baaldag. Maar ik realiseer me meer dan ooit dat je niet alles in de hand heb. Ik wil er ook niet constant mee bezig zijn en probeer het een beetje van me af te zetten.
Ik heb ook nog helemaal geen klagen. Hoor veel verhalen van dames die er een stuk langer over deden voordat ze zwanger waren. Ik had natuurlijk wel gehoopt dat het sneller zou gaan. maar ja...
Succes, en ik hoop voor je dat het deze ronde raak is!
groetjes,

hee hallo ik ben vanaf juli 2006 gestopt met de pil en heel helaas ook nog niet zwanger mogen zijn /raken maar soms verlies je inderdaad wel een beetje hoop maar we proberen om het hoofd koel te houden en   toch de glitters een x onze kant uit mag gaan waaien groetjes allemaal succes verders

Hoi meiden,

Ook in ben in juni 2006 gestopt met de pil. En er is hoop want ik ben vorige maand zwanger geworden. Wat echt hielp bij mij is het gebruik van ovulatietesten. Ik bleek een hele late eisprong te hebben (rond dag 26). Nadat we de eerste maand die testen hadden gebruikt ben ik gelijk zwanger geworden. Bleek dus dat we heel wat maandjes veel te vroeg waren met klussen (want wij hebben het wel vanaf het begin gedaan wanneer we dachten dat we het vruchtbaarst waren). Ik dacht ook dat het bij ons eeuwen ging duren en op een dag was het raak! Dus kop op en hou goede moed want voor het je weet heb je een positieve test!!

Liefs Renske

Hoi,

Zelf ben ik vorig jaar eind mei gestopt met de pil. Ben daarna gelijk zwanger geraakt maar in juli een miskraam.

Hierna hebben wij een aantal maanden gewacht (wat ik erg zwaar vond) ivm bruiloft familie in het buitenland dit jaar. Vanaf november gaan wij er weer voor.
Helaas ben ook ik nog niet zwanger.

Als het goed heb ik begin april mijn NOD. Af en toe snap ik mijn cyclus alleen niet meer.. Zit rond de 35 dgn maar denk dat het deze maand ongeveer 38 dgn is..

Je neemt je voor er niet teveel mee bezig te zijn maar ik merk aan mezelf dat dit toch niet lukt. We kunnen niet anders dan afwachten maar ik vind het ook zwaar.

Duim voor je!

en Renske,

Natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!

Geniet ervan!

Hoi renske, je zei dat je de 26e dag je eisprong had.
Hoelang was jou cyclus wel niet dan?
Mijn cyclus is nl maar 26 dagen.
Heb nu ook voor het eerst ovulatietesten gekocht vandaar mijn interesse.
Wij zijn vanaf aug vorig jaar bezig.
Gr liselotte

Terug
Bovenaan