wie ook in oktober uitgerekend!!

A

Anoniem

Guest

wie is er nog meer in oktober uitgerekend...
zelf ben ik op 10-10 uitgerekend op mijn moeder's verjaardag...

mama van 1
15+3 dagen zwanger...

Hoi,

Ik za hier al op te wachten. Mooie datum trouwens. Alleen 2 jaartjes te vroeg. 10-10-10. Hahaha.

Ik ben 31-10 uitgerekend. Ik zal alleen door mijn zwangerschapsgeschiedenis niet door lopen tot het eind. Een week of 2 á 3 eerder. Eeerst dat maar eens vol houden.

Claudia, mama van Dion en Senne* en ?(12+3)

Hoi,

wat is 10-10-2008 toch een mooie datum dan ben ik ook uitgerekend. het is mijn tweede kindje. ik heb al een dochter van 6 maar we hebben 4.5 jaar getobt voor ons tweede kindje tot in het ziekenhuis aan toe. we zijn ermee gestopt want het was niet vol te houden en nu toch nog spontaan zwanger. geniet je er ook zo van ik wel en heel af en toe heb ik het gevoel dat ik al iets voel in mijn buik maar dat zullen mijn darmen wel zijn.

gr. linda (15 weken en 3 dagen)

Hoi Linda,

er is voor elke maand ook een apart forum waar je hier door kan mailen met elkaar: misschien vind je dat leuk. Je klikt kopje zwanger aan, en als je hier terecht wilt komen, kies je voor item 'zwanger zijn', maar als je iets verder doorscrollt naar beneden, zie je daar voor elke maand een apart kopje...

hoii linda en de andere dames

gefeliciteerd met jullie zwangerschap...
ik heb gehoord dat je bij de 2de toch eerder je kindje kan voelen, dus het zou best zo kunnen zijn...

meiden genieten maar

liefs mama van 1  

Terug
Bovenaan