wie ook lange menstruatie na icsi/ivf

Ik had in dec mn terugplaatsing van icsi, op 18dec ongi geworden, duurde een kleine week toen niets en toen weer op 30dec dat heeft geduurd een aantal dagen echt helderrood en toen tja wat sorry voor details, bruin verlies dit tm gisteren gehad en nu vandaag 9jan weer echt helderrood, word er gek van, ik weet nu heus wel dat ik neit zwanger ben, denk ik dan. Maar wie heeft dat ook gehad na een helaas mislukte poging icsi/ivf?
Kan er neit zoveel over vinden en bij de kliniek konden ze er ook niet echt een antwoord op geven gewoon weer de normale menstruatie zeiden ze, maar nu is dit weer begonnen vandaag, dus vandaar mijn vraag.

Sorry voor de onduidelijkheid, maar begin me wel een beetje zorgen te maken.

Ik kan er helaas geen antwoord op geven. Ik begrijp dat je hier erg mee zit en je graag een antwoord wilt!

Kan het niet zijn dat de eerste bloeding nog met de terugplaatsing te maken heeft en de tweede je eigen echte menstruatie is? Misschien dat je hormonen van alles in de war zijn en er daarom twee bloedingen zijn?

Ik denk maar zo, als er iets 'ergs' aan de hand is, had het ziekenhuis ervan geweten!

Heel veel succes, ik hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt en het bloedverlies stopt.

Hey Wendy,

kan het niet door de Utrogestan komen? Dat maakt toch je bmslijmvlies dikker?

Ik weet t ook niet, maar raar dat ze in de kliniek hier niet verder op ingaan....

Kan me voorstellen dat er wel klaar mee bent om elke dag met je neus op het feit te worden gedrukt dat je poging is mislukt...

Ik zou nog een keer het ziekenhuis bellen en eventueel vragen of ze met een echo kunnen kijken waarom je blijft vloeien..

Sterkte meis,
gr Yosha

Na mislukte ivf's werd ik ook altijd erg onregelmatig ongesteld.
Volgens mijn gyn is dit normaal na een ivf poging.Dit komt door alle hormonen die je in je lichaam hebt zitten.

Ik snap je frustratie meid, balen zeg. Als het dan niet gelukt is, dan wil je er ook gewoon klaar mee zijn, denk ik.
Hopelijk gaat t snel over (of is t al over) en kun je de draad weer oppakken waar je gebleven bent. Slag na slag, op een gegeven moment kun je er niet meer tegen. Sterkte.
wenser

Terug
Bovenaan