wie ook later positieve test???

hoi meiden.

ik ben angela en moeder van een gezonde dochter van 13 maanden.
we zijn nu op voor de tweede.
ik heb altijd een regelmatige cyclus. 28-29 dagen.
mijn ei voel ik altijd wel erg laat.
nu had ik 1 november mijn nod.
en nu zit ik dus op dag 33.
nog niks te bekennen.
ik voel me wel zwanger. maar je lijf kan je goed voor de gek houden.
heb maandag een test gedaan en negatief.

kan het nu dus zijn dat ik te vroeg heb getest en dat mijn hcg waarde niet hoog genoeg is??
en wie herkent dat , dat ie pas laat een positieve test in handen had??
ik hoop op reacties.

groetjes angela
mama van denise 18-09-2007

Ik heb zeker een jaar geleden al weer een keer een cyclus van 42 dagen gehad, terwijl hij altijd 28/29 dagen was en zelden tot nooit langer
Ik blijf erbij dat ik toen zwanger geweest ben, omdat ik heel veel vage klachten had die ik nu weer had
Maar de testen gaven steeds  niet zwanger aan
Daarna is mijn cyclus compleet ontregeld geraakt
Bij deze zwangerschap had ik pas met bijna 5 weken een licht positieve test in handen en toen moest ik echt goed kijken omdat het streepje bijna niet zichtbaar was
Terwijl ik bij mijn vorige zwangerschappen op dag 28 al duidelijke testen had
En nu heb ik toch echt een dikke buik met baby erin  en zie ik er zwangerder uit dan tijdens de vorige twee
(ik draag nu in een puntje naar voren en je kan er echt niet omheen)

Ik had een dag of 7 na mijn NOD pas een positieve test. Snapte er niks van.
Waarschijnlijk toen een late eisprong en een lange innesteling ofzo. De uitgerekende datum was volgens de echo ook later. Dit was bij mn 1ste ook zo (een week) toen had ik wel sneller een positieve test!

Groetjes

Hier nog iemand. Ik testte pas positief 10 dagen na NOD (dag 39, heeeeeeel vaag streepje), gelukkig maar want ik voelde me al wel zwanger sinds NOD! Later bij termijnecho bleek ik ook een week minder lang zwanger te zijn, dus dat zal de reden wel zijn geweest. Opeens dus een cyclus met late eisprong gehad. Waarom weet ik niet...

Heel veel succes!

Groetjes, Karin
26+2 wkn

Ik had ook een late positieve test. Ik had afgelopen zondag 2 nov mijn NOD. Zondag getest Niet Zwanger. Dinsdag weer getest weer Niet Zwanger. En nou heb ik vanmiddag getest en toch duidelijk Zwanger. Ben nou dan zwanger van ons 2e kindje. Onze dochter is nou 11 maand

hoi meiden ..

ff tussenstand.
zit nu op dag 35.
vanmorgen getest en negatief.
jeetje wat een gedoe.
dinsdag maar weer testen als ik dan nog niet ongi ben.

groetjes
angela

ik wil echt niet ontmoedigen. Maar ik had bij mijn zoontje dat ik pas na 15 weken ongesteld werd en ik was toen echt niet zwanger. Heel veel testen gedaan en dat heeft ons veel gekost. Ik weet ook wanneer ik zwanger ben, zodra ik heel de dag misselijk ben en kots. Ben nu voor 3e x zwanger (begin dit jaar helaas missed abortion) en nu al voor 3e ziek thuis, niet kunnen werken, echt niks kunnen.
Ik hoop wel voor je dat je zwanger bent, maar het kan altijd dat je ongesteldheid uitblijft ook al ben je niet zwanger. Succes iig!

Hihi hier bij allebei de zwangerschappen (eerste niet meegerekend want was mk) hééééél anders...

Ben altijd erg regelmatig en heb een cyclus van rond de 31 dagen...Nou was het wel zo dat ik natuurlijk net weer twee/drie keer ongi was geworden na de bevalling en borstvoeding van Eline, maar was toch regelmatig.....

Bij de eerste zwangerschap, dus van Eline: 10DPO dus 10 dagen na de OVULATIE(!!!) testte ik al positief (had ook al een gevoel in mijn buik..) en wist dus al snel dat ik zwanger was....

Bij deze zwangerschap testte ik pas veeeeel later positief...Ging er echt vanuit dat ik niet zwanger was en kijk nu, alweer bijna 26 weken...Ik had mijn ELM al op 3 mei en testte half juni (14e of 15e of zo denk ik) pas positief na drie of vier keer proberen omdat ik het toch maar raar vond dat ik niet ongi werd en me zwanger voelde!!!

Terug
Bovenaan