wie ook man veel van huis

A

Anoniem

Guest

hallo meiden

ik heb een vraagje wie van jullie is de man ook veel van huis die van mij komt alleen in het weekend naar huis want hij werkt bij de luchtmacht en hij zit in woensdrecht en we wonen zelf in dordrecht dus als ie op en neer zou rijden dan zou het veel te veel gaan kosten dus vandaar dus het is niet altijd makkelijk om het juiste moment te pakken

groetjes gretske

Hoi

Mijn man is vrachtwagen chauffeur en is soms ook hele weken van huis. Of hij is 1 nachtje thuis, maar die is dan zo kort dat we meestal gelijk maar gaan slapen. Hij moet er regelmatig om een uur of 3 uit. Bij onze eerste deed hij dit werk ook al. Ik had toen berekend dat ik midden in de week een eisprong zou hebben, dus ik dacht dat ik gewoon weer ongesteld zou worden. Bleek later dat ik opeens een langere cyclus heb gehad, dus was het toch raak.   Op een dinsdag ondekte ik dat ik zwanger was. Hij zat toen in frankrijk. Ik heb natuurlijk wel gelijk gebeld, maar we zagen elkaar pas vrijdags. Dat was wel lastig, maar dat zijn we wel een beetje gewend.

Veel plezier met klussen, en het komt vast goed.

groetjes geke

dank je wel voor je verhaal we blijven gewoon door klussen

gretske

Hoi Greetje,

Mijn man is ook veel van huis. Hij werkt op een binnenvaart schip en doet week op week af. Dus hij is steeds een week weg en dan weer een week thuis.
Wij zijn nog niet zo heel lang bezig, dus hebben ook die drang niet zo dat het snel zou moeten lukken.
Al lijkt een groot gezin mij enorm gezellig, wij houden in ons achterhoofd dat er ook mensen zijn waarbij het helemaal niet lukt. Wij zijn zielsgelukkig met ons zoontje van 9mnd, het zou prachtig zijn als  er een broertje of zusje voor hem bij kwam. Maar mocht het niet zo zijn, vinden mijn man en ik het ook goed zo.

groetjes Larissa

Terug
Bovenaan