wie ook naar het kinderdagverblijf?

hallo,

mijn mannetje gaat per 1 sept 2 dagen naar het kinderdagverblijf.
(hij is dan 3 mnd)

ookal werk ik zelf op het kinderdagverblijf, toch vind ik het spannend om hem zelf weg te moeten brengen.

wie gaat of is net naar het kinderdagverblijf dan  kunnen we onze ervaringen hierover uitwisselen  

groetjes klavertje vier

Onze oudste (ruim 20 mnd) gaat nu 1 dag per week naar de opvang. Na mijn verlof (half okt) gaan allebei de jongsen twee dagen naar de opvang.
Ben benieuwd hoe dat gaat, de oudste is al helemaal kapot als hij 1 dag is geweest....

Luke gaat per 11 september naar het kinderdagverblijf ook 2 dagen per week.
Ik vind het ook spannend ik wil deze maand hem alvast 1 x brengen zodat ik eraan kan wennen.

onze zoon gaat vanaf 16 september ook 2 dagen naar de kinderopvang, ik ben erg benieuwd. hij gaat ook nog 1 dag in de week naar de opa's en oma's, want ik ga 3 dagen werken
ik hoop dat het allemaal goed gaat.

gr floor

Hoi,

Ik ga per 1 september voor 4 dagen werken. Tijn gaat dan 3 dagen naar het KDV, 1 dag passen mijn schoonouders op.
Deze maand gaat Tijn al op de vrijdagochtend wennen, hij is nu al 1 x geweest, ging goed. Per september komen de andere dagen(di,do) er ook bij.
Gelukkig komt Tijn in de groep van mijn dochter, ik ken de leidsters dus al goed, en mijn dochter heeft het er altijd enorm naar haar zin, dat maakt het wel wat makkelijker hoor!
Groetjes, eline

Onze dochtertje Myrthe gaat 3 dagen naar het KDV. Ze is nu al 2 weken geweest en vind het er reuze leuk! Is daar een vrolijke meid en slaat goed. Drinken ging in begin wat minder, maar gaat inmiddels ook een stuk beter. Gisteren had ze zelfs 2 volledige voedingen gedronken :)

groetjes,
Dionne

Onze zoon van 2 gaat sinds hij 5 maanden is 1 dag in de week naar het kdv. Het is vanaf de eerste dag super goed gegaan en hij heeft het er heel erg naar zijn zin. Hij heeft altijd goed geslapen en gegeten daar. Half november gaat Stef er ook heen, hij is dan 3.5 mnd. Ik ben benieuwd of het met hem net zo goed zal gaan. Wij zijn in ieder geval super tevreden over ons kdv en zijn echt heel blij dat we voor 1 dag kdv hebben gekozen. De andere 2 dagen dat ik werk past mijn schoonmoeder op en dat gaat ook erg goed.

Groetjes,
Susan (mv Tijs 2-8-06 en Stef 29-7-08)

Terug
Bovenaan