Wie ook net positief getest??

Ik vorige week, mag dat ook? :)
Ik voel me goed alleen erg moe en ik ruik alles heel sterk.
Af en toe wat lichte krampjes maar dit zou normaal zijn heb ik gelezen.
En jij?
 
Hoi, gefeliciteerd!!!!
Ik deze week positief getest!!!
Nog geen bloedverlies gehad, wel soort menstruatiepijntjes....hoop dat het geen miskraam word/is....eerste 12 weken duren altijd lang en is onzekere periode!!!
Hoe voel jij je?
 
Ik heb 11 weken geleden positief getest, ben nu dus 15 weken, maar ik voelde tot 7 weken niks bijzonders. Daarna zere borsten en echt niet fit!
gefeliciteerd!
 
Hoi,

Gefeliciteerd!
Ik ben vandaag 6 weken zwanger. Vind het errug spannend (ook al is het van de 2e).
Voel me sinds een paar dagen misselijk. Ik merk wel dat het helpt om regelmatig iets te eten. Wel lastig omdat je juist niet zo'n zin erin hebt...
Mijn broeken beginnen al te knellen, vooral tegen de avond. Waarschijnlijk omdat het de 2e is. Met de 1e pas een beetje buik gekregen toen ik al over de helft was!
We zijn aan het bedenken wanneer en hoe we eht de familie gaan vertellen. Waarschijnlijk volgend weekend.
Groetjes!
 
gefeliciteerd ik ben nu 6 weken zwanger van de 2e en omdat ik een mola zwangerschap heb gehad anderhalf jaar geleden vindt ik het heel spannend gelukkig krijg ik volgende week vrijdag mijn eerste echo ik hoop maar dat alles goed is

groetjes
 
ik afgelopen maandag, ik voel me moe, misselijk en heb last van mijn borsten.
maar ik ben wel blij met mijn misselijkheid aangezien ik al 2 miskramen heb gehad en toen niet misselijk was, dan is het nu net wat anders.

ik krijg 24 nov mijn eerste echo en daarna om de week ivm mijn vorige miskramen
 
Ik heb vorige week maandag positief getest, ben nu 5 weken en 4 dagen. Ik voel nog niet zoveel, behalve pijnlijke borsten, extreem moe en af toe behoorlijk kramp.
Vanmiddag maar eens bellen voor een intake bij de vk.

groetjes!
 
Terug
Bovenaan