wie ook NOD op 30 november of 9 december

A

Anoniem

Guest
Brrr ik moet weer even mijn verhaal kwijt. Ik heb namelijk cyclussen gehad van 34 (dat zou betekenen dat het nu op 30 november zou moeten komen) Maar ik heb de laatste keer een cyclus gehad van 43 dagen (dus dat zou betekenen dat het nu op 9 december zou komen). Hoe meer de dagen naderen, hoe spannender het word. Mijn man wil volgend weekend gaan testen. Leuk sinterklaas cadeautje zou het zijn. Ik zou nu ook wel  willen testen, maar weet dat ik mij zelf niet voor de gek moet houden. Of ik wil na 9 december testen. Ach nou ja, ik zie het van zelf wel. Ik moet er niet te veel over na gaan denken, dan maak ik  mij zelf alleen maar gek. Gelukkig heb ik deze week een lekkere drukke  week,  heb ik weinig tijd om hier over na te denken.
Nou ik ben weer mijn verhaal  kwijt.

veel liefs Wies

hoi, nou spannend hoor. mijn niet nod is op 11 dec. dus zit nog midden in mijn vruchtbareperiode. het is misschien een vies verhaal maar ik ze zeggen dat je als je ovulatie is dat je van je slijm draden kan trekken en dat het allemaal vochtig aan voelt nu is als het goed is van mijn vruchtbaarstedag en ik kan geen draden trekken maar het is wel heel vochtig. zou dat het dan wel zijn. misschien weet jij het ook wel niet maar vraag het toch maar even

Hai

Nou wat ik heb begrepen is, is dat het bij iedereen anders kan zijn. Dus de een kan het wel de ander kan het niet enz. succes ermee ennuh ik hoop dat je gelijk hebt.

groetjes Wies

hallo mijn nod is 1 december op mijn man "s verjaardag dus zou een leuk verjaardags cadeautje zijn ik hoop het voor je dat je een mooi sinterklaarcadeau krijgt succes

Terug
Bovenaan