wie ook NOD rond 1 februari?

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames.
Ik zal me even voorstellen ik ben Bianca mama van 3 kids en 1 van mijn vriend.
Samen willen wij graag nog een kleintje erbij al is dat pas later.
Nu heb ik vandaag mijn NOD en niks, heb ook de nodige klachten gisteren en eergisteren de hele dag buikpijn /kramepen en steken en bij hoesten voel ik ook steken onderin bij baarmoeder.
Ben niet lekker, gloeiend gevoel en gevoeligere tepels.
Vanmorgen helaas negatief getest.
Heb op 24 januari 2 dagen lichte bloeding gehad na 2 januari ongi te zijn geworden, je zou dus zeggen innestelling.
Voel me nu zo onzeker, snap niks meer van mijn lichaam en hoop dat ik zwanger ben, maar die rot test blijft neg.

Hoe is het bij jullie momenteel ook zulke klachten en negatieven test??

Groetjes Bianca

Welkom Bianca!!

Wat leuk dat jullie samen nog een kindje willen! Spannend weer hoor! Ik had vandaag mijn NOD maar ben gister (helaas) weer ongi geworden!

Het kan natuurlijk best zo zijn dat je zwanger bent en pas een paar dagen na NOD positief test....Dat horen wij hier wel vaker dus houd goede moed en test over een paar dagen nog eens....Die 2 dagen lichte bloedingen, kan natuurlijk heel goed een innesteling zijn....Ik ga heel hard voor je duimen!!

Liefs Lynn.

Hallo

ik heb nod 4 feb, ook van een 4de kindje. Ik was gestopt met de prikpil omdat we niet wisten of we nog een 4de wilde (we wilden het allebei wel, maar het is toch een grote stap) We besloten eigenlijk om het bij 3 te laten, maar nu is er toch de kans dat ik zwanger ben. Ik weet nu ook nog niet wat ik wil. Ben ik zwanger is het natuurlijk heel erg welkom. Had gister 2 testen gekocht en wilde eigenlijk al vandaag een test doen, maar durfde het niet. Heb net gehoord dat mijn tweelingzus zwanger is van 1 kindje (ze heeft vier jaar geleden spontaan een tweeling gekregen) Ik zou het stiekem toch ook leuk vinden om een tweeling te krijgen. Ik heb dus een hoop tegenstrijdige gevoelen.
Ik heb ook erg gevoelige borsten gehad en krampjes in onderbuik.

Ook ik heb deze week mijn nod........ Ben er niet zo heel erg mee bezig omdat wij in het zh lopen dus is het een beetje naar de achtergrond verdwenen...... Wie weet test je vd week positief, succes!

@ Lynn jammer van je ongi, ben je allang bezig en duim voor je bij de volgende ronde ;)

@ een vierde ja of nee, spannend!! Ik heb ook een tijdje getwijveld of ik er nog wel 1 bij wilde hebben maar nu mijn eigen jongste bijna 4 wordt en de kleine van mijn vriend nu bijna 2 begint het toch wel te kriebelen.

@Beauty27 voor jou ook spannend dus, loop je in het ZK voor een zwangerschap?

Groetjes Bianca

@Bianca: ja, wij zijn al lang bezig..... nu in ronde 18 beland voor ons eerste kindje maar we zitten nu (sinds een paar maanden) in de medische molen omdat wij een zeer kleine kans hebben op een natuurlijke zwangerschap. Zaad van mijn man is niet goed. 7 Febr proef- opwerking en 17 Febr weer een afspraak bij de fertiliteitsarts en hopelijk gaan we dan starten met IUI of IVF..... Nog 2,5 week afwachten dus! :-(

Mijn duimen draaien voor je! ********

Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan