Wie ook NOD (rond) 13 oktober?

A

Anoniem

Guest
Heey lotgenootjes,

Hoe gaat het met jullie? De NOD komt al weer dichterbij...

Dit is voor ons ronde 11, het mag van mij nu eindelijk wel een keer raak zijn hoor! Begin zo aan mezelf te twijfelen. Heb weleens het idee dat het voor ons niet is weggelegd om kinderen te krijgen.

Mijn man is ook heel vaak van huis, gelukkig was hij tijdens mijn EI van deze ronde wel thuis... nu hopen dat het zijn vruchten heeft afgeworpen.

Ben benieuwd wat het gaat worden deze keer, ik wil het zoooooo graag.

Nog maar 9 daagjes wachten?!

Liefs Bloempje

hoi bloem

Ik mag twee dagen minder lang wachten dan jij!! Mijn NOD is 11 oktober, en ik voel nu alles alweer. Zere borsten, zere rug, buikpijn, noem maar op!! Hihi, erg he, dat wachten. Ik zal keihard voor je duimen!!

liefs janine

Heey Janine!

Spannend he? Zijn jullie ook 'bezig' voor een 1e kindje? Wij dus wel...

Duim natuurlijk ook voor jou!!

XXX

ja dit is voor ons ook het eerste kindje. We zitten nu in ronde 4. Na het stoppen met de pil was ik meteen goed op regel, en ik voel mijn ei ook altijd heel goed. Gelukkig is mijn vriendje wel altijd thuis

Nou ja, er rest niks anders dan maar gewoon afwachten he?

liefs janine

ha bloempje,

ja ik ben nog steeds hier op het forum, ik ben hier een poos niet geweest, ik was er na mijn gevoel te veel mee bezig.

mijn nod is ook rond 13 oktober, spannend!!

deze maand heb ik ovulatie testen gekocht, alle 7 gebruikt maar geen stijging, dus ik weet het niet, heb ook maar niet een pak er bij gekocht, dan blijf ik aan de gang!   wel om de dag geklust, zoals gewoonlijk, maar gezellig is het nog steeds!

als ik voor 19 okt. niet ongi. ben dan test ik dan, dan word ik 30, dus dat zal heeeeel mooi zijn.

meid, kop op, wij gaan er voor!

liefs Tamara

Hallo
Mijn NOD is 15 okt. Heb zo'n gevoel dat het raak is deze maand, maar waarom weet ik niet precies. Wel gevoelige borsten maar dat is erg vroeg denk ik.
Suc6 met wachten allemaal

Hoi allemaal,

Mijn NOD is 12 oktober a.s.
Dit is voor ons pas de eerste (officiële) ronde en het betreft ons tweede kindje.

Ik zag vanochtend dat ik een heel klein beetje bloed verloren heb. Innesteling????

Ik hoop dat het voor ons nu wat sneller gaat dan voor de eerste. Toen moesten we twee jaar wachten.

Succes allemaal!! En we houden elkaar op de hoogte hè?

Groetjes,
Rosanne

He Rosanne,
dat kan idd goed een innestelingsbloeding zijn geweest! Spannend joh!
Suc6 met wachten op je nod!

Terug
Bovenaan