Wie ook NOD rond de Kerst?

A

Anoniem

Guest
Ben zeer benieuw wie er ook rond de kerst zijn NOD heeft!
Wij willen graag een tweede kindje!
Lijkt me superleuk met elkaar de spanning te delen!

Ik zag de thopic van NOD December al maar die zit aardig vol!

Wie schrijft er mee!

Hoi Manou,

Mijn NOD is dit weekend. Maar als het zo is dan willen we het met de kerst vertellen. Spannend he dat afwachten. Nou ja eigenlijk vind ik het verschrikkelijk haha.

Succes

Liefs Linda

He manou,

Ik denk mijn nod ook rond de kerst te hebben, eigenlijk is ervoor, tussen de 20ste en de 25ste in. Dit is pas onze eerste ronde, na een maand ontpillen, alhoewel ik denk nog steeds wel last te hebben van het ontpillen.
Ben beneiuwd, we hebben wel geklust, en van ons zoontje was ik in een keer zwanger dus wie weet....
Het zou een mooi kerstcadeautje zijn, hihi.
Maar als het niet zo is, geen probleem, want dan kunnen we me kerst en oud en nieuw mooi nog even een borrel nemen

x romaty

Hoi Allemaal,

Ben zelf ook nog aan het ontpillen hoor , ben nu 2 maanden gestopt!
Ik moet zeggen dat ik daar best de bijwerkingen van heb!
Darmen zijn nogal van streek en heb een zeer opgeblazen gevoel!
Hebben jullie dat ook?

Spannend weekend voor jouw linda!

Ik duim voor je!

Vindt het zo leuk dat niemand het weet, en hier heerlijk mijn hart kan luchten!

Maar wat duurt wachten dan lang zeg!

Romaty wat je zegt , we kunnen nu nog even borrelen!

Fijn weekend allemaal!

hoi,

Dus ik ben niet de enige die van die opgeblazen darmen heeft, dacht dat het aan de Foliumzuurtabletten lag. Heb van die multivitamine dingen van de Etos. Maar ben nu net een maand aan het ontpillen en ik word niet goed van die darmen. Ik had er bij mijn eerste ook zo veel last van maar toen was ik gelijk zwanger. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren. We wachten maar geduldig af en we zien het allemaal wel.

Groetjes
Alies mama van Yorben

Hoi allemaal,

Ik  heb ook mijn NOD  rond kerst, nl op 23 december. Dat is tevens mijn verjaardag dus het zou een mooi en zeer welkom cadeau zijn! Wij zijn nu een jaar bezig voor de tweede.
De vitamines van Etos, zwanger worden, schijnen erg goed te zijn. Veel goede verhalen over gehoord. Daar  ben  ik dus maar mee begonnen.

Hopelijk is het voor ons allemaal raak!

Groetjes,

Hoi,

Ik ben Han, 28 jaar, en zit ook vol spanning te wachten op mijn NOD rond 24 dec...
Heb mijn eisprong dagen duidelijk gevoeld, op de maandag waarschijnlijk dus, hoor dan voor de 24 RD te hebben.
Zit al in ronde 7 en gaan voor 1e kindje....

Maar nu voel ik me vooral hetzelfde als alle andere maanden dus weet het echt niet....
Maar genoeg om naar uit te kijken, krijgen nl donderdag de sleutel van ons nieuwe huis, dus we gaan daar aan de klus en wachten maar af.....

Gr Han

Ik heb ook rond de kerst mijn NOD. Dit is de eerste maand dat ik die zwanger worden multivitamines slik. Ik moet zeggen ik voel mij ook ontzettend opgeblazen. Ik hoop zo dat het dit keer raak is. We zijn nu ongeveer drie maanden bezig, dit is de derde maand. Dat is natuurlijk niet zo lang maar ik wil al langer een kindje en eindelijk zijn we dan begonnen en nu wil ik dus meteen zwanger zijn! (ik ben overigens al meer dan anderhalf jaar geleden gestopt met de pil)

Succes iedereen!

Terug
Bovenaan