wie ook nog geen namen???

hallo allemaal
toen ik nog niet zwanger was, dacht ik altijd dat ik zo even 2 namen had verzonnen,nu valt dit in werkelijkheid nog niet mee te vallen.heb ik een naam gevonden dan vind mijn vriend die weer niet leuk.voor een jongen zijn we er waarschijnlijk wel uitgekomen maar voor een meisje heb ik nog geen idee.mijn vriend zegd dat we wel wachten tot we weten wat het wordt(dit willen we erg graag weten)maar ik vind het leuker om 2 namen te hebben want dan kun je zeggen:als je een jongen/meisje was geweest dan had je zo geheten.hebben jullie ook zo'n moeite met het vinden van DE naam???
groetjes

Ik ben al wel een beetje aan het rondkijken naar namen, maar nog niet gericht.
We hebben ook nog tijd genoeg vind ik.
Over een paar weken gaan we serieus naar namen zoeken.

Wij hebben vorige keer tot maand 7 gewacht met echt gericht zoeken. Dat kwam voornamelijk omdat mijn man het steeds uitstelde trouwens, maar goed. Gevolg was dat we nog geen meisjesnaam hadden toen Daan (ik wist al dat het een jongen was, Ralph nog niet) geboren werd. Toch vervelend want de gyn had er zo naast kunnen zitten natuurlijk, dat gebeurt wel vaker. Deze keer wil ik eerder beginnen, maar wel nadat mijn schoonzusje bevallen is, voor die tijd heb ik er nog geen zin in, zul je zien dat we dezelfde naam leuk vinden en dan baal ik. Een goede vriendin is bevallen van een dochter en die heeft ze de naam gegeven die ik voor een meisje in mijn hoofd had en voordat Daan geboren was heeft ze haar zoontje de naam gegeven die ik een jongetje altijd al wilde geven. Kortom, we zitten samen erg op 1 lijn wat namen betreft. Dus ik wacht nog even. Oh, ja, vrienden van ons hebben een pup een hele leuke meisjesnaam gegeven, het moet niet gekker worden.

Terug
Bovenaan