wie ook ong worden rond 15 mei???

A

Anoniem

Guest
hallo dames, ik heb even een nieuw onderwerp gemaakt, omdat ik eigenlijk wel heel benieuwd ben wie  er ook rond 15 mei ong moet worden, of juist niet meer!!!
wij zijn vanaf 1 jan 2005 bezig voor een tweede kindje maar het wil maar niet lukken, en waarom niet ?? dat weet niemand niet, we hebben alle onderzoeken gehad maar er is ( gelukkig) niks te vinden , ik kan wel gewoon zwanger raken, ( als het goed is)
ik heb een dochtertje van ruim 4,5 jaar, en wacht nu al zolang op een tweede wondertje,
maar eens komt het goed!!!
ik heb ook   een hele tijd met twee andere meiden gepraat, en nu nog wel , maar ze zijn nu deze maand zwanger geraakt!!! gelukkig!!!! alleen ik ben weer eens ong geworden!!! en daarom wilde ik nu ook met andere meiden praten over wat jullie voelen en hoe lang jullie bezig en misschien kunnen we zo ook een beetje steun bij elkaar vinden!!! ben benieuwd wat deze maand brengt!
meiden tot snel,
groetjes wendy

Hoi Wendy,

Ik heb mijn NOD zo rond 16 mei. Mijn cyclus is alleen de afgelopen maand wat langer geweest omdat ik vorige maand een miskraam heb gehad. Normaal was hij rond de 28 dagen alleen deze week werd ik pas op dag 32 ongi.
Ik houd het daarom even op 30 dagen. Een beetje in het midden.

Ik ben 30 jaar en zit nu (miskraam inclusief) in de 5e ronde voor mijn eerste kindje.

Erg spannend allemaal. Zeker na een miskraam kan ik je wel zeggen.
Ik zou het ook leuk vinden om elkaar op de hoogte te houden van de ontwikkelingen. Dat we beide maar snel mogen volgen naar het zwanger zijn forum.

Liefs Winnie.

Hoi Wendy,

Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt. Ik zit zo'n beetje in hetzelfde schuitje. Al ben ik nog niet zo lang bezig voor een tweede zoals jij, al vind ik het wel lang duren. We zijn nu ruim een jaar bezig voor de tweed. Ook wij hebben een gezonde zoon van nu ruim anderhalf. Ook die liet een hele tijd op zich wachten. Toen zijn we beiden getest en er was niets aan de hand. Uiteindelijk dus toch zwanger.
Vorige week bij de ha geweest en nu moet ik 7 mei naar de gyn. Ze willen toch weer het e.e.a. bekijken. Ik had een problematische bevalling bij de eerste en misschien is er wel wat mis? Ik vind het in elk geval erg spannend....

Het blijft raar als je al een kindje hebt, dat een tweede zolang op zich laat wachten. Zeker als alles normaal functioneert. Ik vraag me dan altijd af: wat maakt nou dat ene verschil waarom het in een keer wel lukt? ALs we dat wisten he? Maar goed...geduld zeggen ze dan....... Grrr... niet teveel mee bezig zijn....bleh! Die woorden kan ik dus ook niet meer horen.....

Meid. Ik blijf voor je duimen! Kop op en er zit niets anders op dan blijven proberen.
O ja, Ik heb 10 mei mijn NOD. 7 mei naar de gyn. stiekem hoop ik dat het dan wel gelukt is en dat ze dan eventueel al wat kan zien....dan hoef ik niet te wachten tot het moment dat ik ongesteld wordt. Want dat blijft steeds weer een k****dag...

Liefs,

Ginger
mama van Thijs
ronde 13

Hoi hoi,

Ikzelf zit in ronde 15 en heb mijn NOD 9 mei.. Iets vroeger dan jou.. Mijn vriend en ik gaan al wel volgende week naar de HA voor de 2de keer en dus voor een verwijskaart naar de gyni.. Mijn vriend zijn zwemmers zijn prima in orde want die zijn vorige keer al getest.. Voor ons allemaal duimen maar..

Grz Phoebe

hallo meiden hoe gaat het bij jullie!!!
hier buikpijn ( steken) niet normaal!!! en waarom???? ik zou het niet weten ik vind het wel spannend worden weer hoor!!! en waar hebben jullie last van, of helemaal niet!!!
nou ik hoop tot snel weer,
gr wendy

Hoi Depri,

Ik heb als het goed op 14 mei mijn nod. Tot nu heb ik een regelmatige ongi, 28 dagen, dus ga ik  er ook dit keer maar vanuit. Ik ben nog niet zo lang bezig als jij. Vervelend hoor als je al zo lang het verlangen hebt naar weer zo'n klein wondertje en het lukt maar steeds niet. Ik zal voor je duimen dat het deze keer wel 'raak' is. Wij zitten nu in ronde 5 in voor ons eerste kindje.

Liefs,
Jazz

Hoi meiden,

Hier nog niets te bekennen, maar zit dan ook midden in de klusweek.
Depri, misschien heb je ei-sprong krampen. Zou anders niet weten wat het is.

Suc6 en tot snel. Ik denk dat ik me over 1 week weer meld. Dan zal er wellicht iets te vertellen zijn.

Liefs, Winnie.

he wendy
ik moet ook 15 mei ongi worden,
heb al een zoontje van 17 maanden en ben november 2006 gestopt met de pil (had een keizersnede gehad en had advies gekregen minimaal een jaar te wachten ivm dunne baarmoederwand) ik heb begin januari een vroege miskraam gehad. maar we gaan vol goede moed verder
groetjes nicole

Terug
Bovenaan