Hoi Meiden

Had gistermiddag positief getest omdat ik zwangerschapskwaaltjes kreeg die ik herkende van mijn zwangerschap van mijn beiden kids. Maar goed ben gewoon ongi geweest in de week van mijn NOD. Nu heb ik vanmorgen een afspraak gemaakt bij de VK en die vond het in eerste   instantie vreemd en vroeg aan mij wat denk je zelf? Huh hoezo komt het niet vaker voor dan dacht ik. Later vroeg ik ook van komt het wel vaker voor ongi en toch zwanger zijn.
Zijn er meerdere meiden die eenmaal of misschien vaker ongi zijn geweest tijdens je zwangerschap.

Liefs Sharine

Hoi Sharine

Ik heb dit ook meegemaakt. was gewoon 12 dg lang ongi met alles erop en eraan en zelfs heviger dan normaal. Voelde me na ongi toch vreemd en testte positief!! Huisarts snapte er niks van. Ben nu 32 wk zwanger. Bij geboorte kunnen ze kijken of er een oorzaak te vinden is id placenta, maar bij de echo   vvan 20 wk konden ze niks bijzonders zien.
Ben benieuwd wat jouw uitslag is!

gr Puckylief

Hoi Pucklief

Gelukkig ben ik dan niet het eenigste die het heeft gehad. Ze zei ook wel dat het wel vaker voorkwam maar goed ik begin nu pas verschijnselen te krijgen die duiden op een zwangerschap (herkenning van mijn vorige zwangerschappen) dus het lijkt me toch stug dat ik een miskraam heb gehad 2 weken terrug en nu verschijnselen krijg.

Liefs Sharine

hee
ik heb het bij mijn eerst zwangerschap ook gehad en ik heb het bij deze zwangerschap weer en dat maakte mij heel erg onzeker maar de gyn zegt dat alles goed is dus bij van en dat zou bij jou vast ook zo zijn
veel liefs samantha..

Hoi Sharine,

Ik heb het 3 jaar geleden ook gehad hoor.
Toen was ik ook ongesteld geworden precies op m'n NOD, het was wel iets korter en wat minder heftig, 3 dagen, maar ik beschouwde het toch als een gewone menstruatie. Daarna kreeg ik van die ontzettend pijnlijke borsten en toen heb ik toch maar een test gedaan en ja hoor zwanger!
Dus het komt echt vaker voor.

Gefeliciteerd trouwens meid!! Was je al lang bezig?

Wij zijn voor een 2e wondertje bezig, helaas 11 aug. een vroege miskraam gehad. We gaan vol goede moed verder.

Groetjes,
Angel

Meiden bedankt voor jullie reactie.

Angel36 nee het was ronde 5 dus we waren nog niet zo heel lang bezig. Maar goed het blijft natuurlijk wel vreemd he ongi worden en toch zwanger zijn. Je gaat dan toch denken van is alles dan nog wel goed daar binnen hahaha. Maar goed begin nu allerlei kwaaltjes te krijgen. Meid ik hoop dat je snel zwanger mag worden van wondertje nummer 2 en dat alles goed mag gaan.

Liefs sharine

Hoi Sharine,

Bedankt! Dat vind ik lief van je geschreven.
Ja, ik hoop ook dat het snel weer zo ver is.
Heb vd week wel allerlei rare krampjes gevoeld, maar goed, het blijft afwachten.
Jij bent toch ook diegene die weleens pendelt? Kan je dat ook voor mij eens doen?
Mijn geboortedatum is 08/05/1971, mijn naam Angelique

Alvast bedankt!

Fijne zwangerschap toegewenst, geniet ervan meid.

Groetjes,
Angel

Hoi Sharine,

ik heb het zelf niet meegemaakt hoor, maar mijn moeder....
Die was vijf maanden zwanger van mij...voordat ze erachter kwam dat ze zwanger was. Werd gewoon ongesteld, het komt dus echt wel vaker voor hoor.
Je hoort en leest ook weleens van die verhalen (september nummer van ''wij jonge ouders'') dat mensen het niet eens weten totdat ze gaan bevallen.

Groetjes Sharon.

Terug
Bovenaan