Wie ook op NOD hele lichte streep en toch gezond zwanger?

A

Anoniem

Guest
Hee meiden,

Bijna niet te geloven.. Ik ben nu een jaar bezig, heb PCO en loop in het ziekenhuis. Vanmorgen twee testen gedaan en op allebei, zij het errug licht, een streepje... Nou weet ik wat ze zeggen: een streep is een streep. Maar nu ik er zo voor sta vind ik het erg moeilijk te geloven! Het zou zooooo leuk zijn! Kunnen jullie me geruststellen met wat lekker positieve verhalen van lichte streepjes en gezonde zwangerschappen?! Thanks!!

Hey hey,

Wij hebben getest op me NOD dag en kregen licht streepje te zien,dag erna nog eens getest weer een lichte streep,bij HA laten testen en jawel hoor streep is streep:D,ook al is hij licht,ligt gewoon aan de HCG hormoon die in begin van zwangerschap nog lichtjes is....zou zeggen gefeliciteerd en geniet ervan;):D

Groetjes Franny

6 weken en 3 dagen

Hey,
Ik heb vorig weekend een zwangerschapstest gedaan (eigenlijk nog voor m'n NOD) en zag ook een heeeeel licht streepje. Moest 'm echt bij het licht houden wilde ik iets zien. Woensdag (NOD dag) weer een test gedaan, weer een heel licht streepje, maar ietsjes donkerder. Vandaag weer een test gedaan , en nu was het streepje weer iets duidelijker te zien. Ben dus nog maar heel kort zwanger, kan je dus nog niet vertellen hoe het verder is gegaan, maar ik hoop natuurlijk een gezond kindje, ha ha!

Ik denk wel dat je zwanger bent, want inderdaad streep= streep. En echt waar als je niet zwanger bent, zie je echt niets (maar dat zal je helaas zelf maar al te goed weten).

Geniet ervan!
Liefs,
Doornroosje

Hoi,
Ik had op mijn NOD ook een heeeeeeel licht streepje, ik durfde niet te geloven dat ik zwanger was. 3 dgn na mijn NOD nog een test gedaan en toen was het wél duidelijk.

Inmiddels ben ik 27 weken zwanger, dus ....

Gefeliciteerd!

Bries

HOI HOI
GEFELICITEERD MEID!

MAAK JE NIET DRUK IK HAD NOG EEN LICHTE STEEP MET 6 WEKEN ZWANGER!
EN BEN NU 22 WEKEN EN ERG GEZOND!

LIEFS SANDRA

HEEL ERG GEFELICITEERD!! Kan me goed voorstellen dat het na zo'n lange tijd heel onrealistisch is, maar een streepje is inderdaad een streepje!

Ik had ook een heel licht streepje en wist ook even niet hoe ik het moest interpreteren. Dus 3 test gedaan (verschillende merken, hahaha). Ik vond het zelf dan nog ook heel onrealistisch omdat ik 2 dagen ook een test had gedaan en die was negatief. Dus ik geloofde er helemaal niets van...

Maar ja, nu ben ik bijna 21 weken zwanger...

Hee meiden,

De digitale test vandaag zei echt: ZWANGER!!!!

Aaaaghhhhh, wow, het is echt en ik droom niet!!

Bedankt voor jullie reacties, ik ben nog erg van de wappie, hihi, maar dat gaat goed komen...!

super! gefeliciteerd!
en nu maar genieten en op je roze wolkje zitten!

Terug
Bovenaan