Wie ook steekjes in onderbuik bij eierstok??

Hai meiden,

Zou heel graag advies willen hebben va jullie als ervaringsdeskundigen!! hahaha
Ik zit momenteel op dag 33 en wil morgen gaan testen, op zich ben ik niet heel ver overtijd, want ik heb een iets langere cyclus dan 28 dgn....

De laatste anderhave dag heb ik niet echt een ongi-gevoel, maar wel af en toe steekjes bij mijn rechter eierstok.. Ook voelt mijn baarmoeder hard en verkrampt.... Ik heb wel afscheiding, maar deze is doorzichtig (of heell licht geel)
Herkennen jullie dit als zwangerschapssymptomen??

Liefs, Esther

Hoi Esther..

Ik herken dit wel ja...
Ik had last van steken als ik bijvoorbeeld hoeste.
Heb dit nu nog wel hoor.
Ik zou zeggen doe de test en mocht het zo zijn dan alvast gefeliciteerd !!!

Liefs Esther ;) ( 29 weken 6 dagen )

hoi,
ik had met 5,6week (net daarvoor pos getest), heftige pijn re-onder in buik. Dacht ook aan eierstok of evt blinde darm. Via huisarts voor check naar gyn geweest, inderdaad zwanger maar niet buitenbaarmoederlijk, waar ze even bang voor waren. De verklaring van de gyn was: bandenpijn: omdat je baarmoeder bij zwangerschap in 1e deel heel fors groeit in korte tijd, wordt er ook flink aan je banden getrokken. Misschien is dat bij jou ook het geval?
En ik had een een onregelmatige cyclus, daarom pas met 5,4week getest. En qua duur zwangerschap had er al vruchtje zichtbaar moeten zijn, maar was alleen vruchtzakje. 1,5 week later was er wel vruchtje!! En nu ben ik 7,5mnd moeder van een wereldjochie!!
Groetjes mira, sinds 02-01 trotse mama van jaap

ps ik duim voor je dat je alsnog pos test!!

Hai Mira,

Bedankt voor je lieve berichtje!! Er is dus nog hoop.......
Ik voel nog steeds niets geen ongi, allen die steekjes en het gevoel van een verkrampte baarmoeder (geen ongi-pijn)
Ik ga maandag wel weer testen als ik morgen niet ongi wordt...
Ik laat het jullie weten...

xxx Es

Terug
Bovenaan