wie ook voor een tweede???

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Afgelopen dinsdag heb ik mijn spiraaltje laten verwijderen en gisteren ben ik al ongo geworden dus we kunnen bijna gaan klussen voor een tweede.
Wie gaan er nog meer voor een tweede hummel?
we hebben al een dochter van 1,5

groetjessss mimama

Hallo,

Wij zijn ook bezig voor een 2de. We hebben al een dochtertje van nu 3,5 jaar. Bij de 1ste zijn we 18 mnd bezig geweest voordat ik zwanger was. Wel  ben ik toen spontaan zwanger geworden.  Ik heb een onregelmatige cyclus en daarom loop ik bij de gyn. De laatste 3mnd was het vrij regelmatig.   Vanmorgen ben ik weer ongi geworden na 5 wk overtijd te zijn.  Heb Duphaston geslikt om mijn ongi op te wekken. Een zondag begin ik weer met Clomid en krijg ik weer echo's om te kijken of mijn eitjes goed rijpen en wanneer we moeten klussen. Wij gaan nu ronde 12 in. Hopelijk de laatste ronde. Verlang nu echt naar een 2de. Het verlangen word steeds groter. Probeer er wel zo min mogelijk over na te denken, maar is erg moeilijk.
Veel succes en hopelijk hoef je niet zolang te wachten als ik en heel veel met mij!!!

Liefs Patricia

Hoi,

Leuk topic!

Ook wij gaan voor een tweede! Onze zoon is twee weken geleden 1 geworden! Van hem was ik in ronde 2 zwanger! Nu zitten we in ronde 4!
We hopen natuurlijk dat het nu snel raak is! maar dat dus nog even wachten!

Gr Roos

hoi Hoi
Ook wij zijn bezig met de tweede. Heb een dochter van 3,5.
Maar de RD zijn deze maand weer gekomen, we gaan naar ronde 3 alweer.

Hoi, hoi,

Wij zijn ook bezig voor een 2e, onze zoon wordt over een paar dagen 1 jaar. De 14e is mijn NOD maar ik denk wel dat ik gewoon ongi ga worden want ik heb al weer buikkrampjes dus gaan we denk ik naar de 3e ronde.

Veel succes met klussen!

Groetjes,

Puk

Hey,

Wij gaan ook voor een tweede wondertje.
We hebben al een zoontje van 20 maand en we zitten nu in de tweede ronde, ik heb mijn NOD 26 November.

Ik vind het allemaal wel weer heel erg spannend en ik kan niet wachten tot het weer zo ver is,

Liefs trotsemams

Wij zijn ook bezig voor een tweede kindje. We zitten nu midden in ronde 3. Ons zoontje is nu 15 maanden.

Groetjes,
Leeuwtje

Hoi dames

We zijn ook bezig voor tweede, we hebben een zoon van 4 jaar.

Ik ben bijna 5 maanden bezig.

ik ben  bijna 2 jaar bezig geweest. voor mijn eerste zwangerschap.

Spannend

Succes allemaal

Groetjes van Silina

Terug
Bovenaan