Wie ook zo,n last van de bekken en banden?

Ik kan haast niet meer lopen!Nu al niet meer,!opstaan doet verschrikkelijk pijn,m,n fysio zegt dat het m,n banden zijn,vooral met omdraaien s,nachtts.
Zelfs die oefeningen die ik van haar krijg zijn te pijnlijk,Het valt me echt zwaar deze zwangerschap ik zal blij zijn als het 3maart was!
Bij m,n vorige zwangerschap had ik nergens last van,maar nu!!!
Klaag klaag klaag zucht
Wie heeft er nog meer zo,n last?
groetjes

Nou, en niet alleen de banden!

Alles gaat goed hoor... Vriendje schopt me bont en blauw van binnen, bezorgt me iedere dag een flinke dosis maagzuur door tegen mn maag aan te duwen, gebruikt mijn banden als harp en soms als electrisch gitaar (met bij behorende rock-moves)
en denkt dat mijn blaas een springkussen is, maar mij hoor je niet klagen hoor ;)

Liefs!

Ik herken je klachten maar al te goed. Voel me soms zo'n oud wijf! Ik vind het soms best moeilijk dat het nu al zo zwaar wordt. Ik mag nog 16 weken en ik ervaar dat ik per week meer pijn van mijn bekken krijg en minder uit de voeten kan.
Ik geniet enorm van het zwanger zijn en het gefriemel in mijn buik. Ik ben heel dankbaar dat het met ons kleintje allemaal goed gaat, maar dat wil niet zeggen dat ik geen last heb van de rest. Fijn om hier toch even te klagen ;-)

x Taraneh

ja hier nog iemand met verschrikkelijke klachten!
en kan me aansluiten bij nicole..mijne rockt ook mijn hele buik door! blaas als springkussen idd! moet zovaak plassen..en mijn banden zijn vooral erg pijnlijk savonds en in de nacht met draaien..lig als een baronnes in bed met 4kussen om me heen! 2 ondermijn hoofd..1onder mijn buik en 1 tussen mijn knieeen om mijn bekken te ontlasten..maar dan die 4x in de nacht minimaal opstaan om te gaan plassen zijn ook zo "leuk "! heb ook veel last van een bilspier! die kan af en toe flink pijn doen..en we moeten nog 16 weken...klaag klaag klaag :)

ja hier nog iemand die erover mee kan praten...:D
Maagzuur al een tijdje...(heeeeerlijk...:S vooral 's nachts/ 's avonds..) plassen.....HOU OP!! haha....
En dan oo nog die banden...dat is pas echt lastig bij alles wat je doet voel je het..:S maar ach je verandert er toch niets aan..en tis voor een goed doel...nog 15 weken dus...komt goed!!! PS. wat voor oefeningen kun je doen dan tegen bandenpijn? de verloskundige zei dat je daar niets tegen kunt doen behalve rust houden..?

Liefs

Mag ik ook ff meeklagen?
Tervegeleken de eerste twee valt het vies tegen,
last van mijn bekken sinds week 9, dus lopen gaat amper, nu vocht in mijn handen en voeten waardoor ik me in steunkousen mag hijsen en emotioneel ben ik zo labiel als wat, lang leven de hormoontjes :s
Maar ja, moet er wat voor over hebben he :p

grx as

ojaaa dat maagzuur en vocht!!! heerlijk ja..
en dan ook nog om de 4 weken aan de antibiotica omdat ik zeeer gevoelig ben voor een blaasontsteking(en nu is het weer zover) en dan als nadeel iedere keer een schimmelinfectie(ja heerlijk!!!NOT) de oefeningen van mijn fysio hebben ook weinig nut dus gebruik ze ook niet meer echt..

Terug
Bovenaan