Wie ook zwanger door vruchtbaarheids behandeling?

Zijn hier ook meiden die zwanger zijn geworden d.m.v een vruchtbaarheids behandeling?

Ik zelf ben niet echt zwanger geworden door een vruchtbaarheidsbehandeling maar het ligt maar net hoe je er tegenaan kijkt.

Vorig jaar zijn we er achter gekomen dat mijn partner Azoospermie heeft (geen zaadcellen) en dus zijn wij op zoek gegaan naar een donor. Meestal gebeurd dit in een ziekenhuis maar wij hebben er voor gekozen om alles in eigen hand te houden, dus hebben zelf een donor gezocht en uiteindelijk ook zelf geinsemineerd.

Ik ben erg benieuwd of er nog meer mensen zijn die via een 'behandeling' zwanger zijn geworden.

Hoi MissMuis,

Ik ben zelf net op de valreep voor mijn 1ste IVF toch nog spontaan zwanger geworden, maar ik heb in 2007 6x een IUI behandeling gehad (zonder hormonen) en zou dus eind januari gaan beginnen met de eerste IVF. Maar het jaar begon goed voor ons, ik was overtijd en na 5 dagen overtijd te zijn, maar eens een test gedaan op 6 januari en dus positief. We zouden op 8 januari onze instructie voor IVF krijgen, die heb ik dus af kunnen bellen.
Mocht je willen lezen hoe wij het allemaal beleeft hebben, dan kan je altijd op mijn weblog lezen: www.hetgrotewonder.web-log.nl .

Groetjes Alice

Terug
Bovenaan