wie ook zwanger na mk?

Hoi,

Ik ben even benieuwd wie er zwanger is na een mk, ik heb zelf een mk gehad in augustus, kreeg met de 10weken echo te zien dat het kindje gestopt was met 8 weken, nu ben ik ruim 5 weken zwanger en kan echt geen moment genieten, ben zooo bang voor weer een teleurstelling. Nu had ik gevoelige borsten en nu niet meer en ik heb veel buikpijn gehad.

Ik zou graag wat verhalen horen van mensen met dezelfde ervaring.

groetjes natascha

hi,
gefeliciteerd met je zwangerschap, en maak  je over dat  "ervan genieten" maar niet zo druk. dat is heel  normaal en daar hoef je je ook echt niet voor te schamen.  ik weet hoe moeilijk het is om er nu dan toch van te gaan genieten.
ik heb geen mk maar een bbz gehad in juni.
toen mocht ik met 7w (na dat ik al twee weken oud bloed verloor)   naar de vk en daar bleek het eitje zich goed te ontwikkelen maar niet in mijn baarmoeder maar in mijn eileider. toen moesten we met spoed naar het ziekenhuis waar ik toen meteen ben geopereerd. achteraf gezien nog maar net op tijd de eileider was al geknap en had al 700 cc bloed in mijn buik.
maar goed dan word je waker en dan moet je gaan verwerken dat je je kindje en een eilieder  kwijt. de 7 maanden die we er over gedaan hebben om weer op nieuw zwanger te worden waren erg lang.
toen we met 6w een echo hadden en het zat allemaal op de goede plaats en het hartje klopte was ik wel blij maar het drong nog niet echt tot me door dat het deze keer wel goed ging.
nu ben ik 9w +2d zwanger en heb gister een tweede echo gehad en ik kon toen pas beseffen dat het nu goed zit.
dat je van je zwangerschap gaat genieten dat komt wel daar hoef je je echt geen zorgen over temaken. er is geen een zwangere vrouw die 9 maanden op een roze wolk zit zonder zich zorgen te maken.
sterke en je zult waarschijnlijk wel lekker snel een echo krijgen wanneer je je kindje ziet en het hartje klopt probeer dan alleen maar even van dat moment te genieten .
groetjes nimf

Terug
Bovenaan