Wie ook zwanger van derde kindje ??

hoi hoi,

ben moeder van 2 dochters en na een miskraam vorig jaar juni nu 23 weken zwanger van de derde,
lijkt me leuk om met andere zwangere dames te kletsen. over zwangerschap, kinderen, gewoon alles wat ons bezighoud.

zat eerst op een andere site maar dat is meer voor belgie, en daar is alles zo anders dan hier in nederland dus voelde me daar niet echt thuis.

Ik hoop dat het een druk forum word, en dat we straks allemaal een mooi kindje in onze armen mogen nemen.

wil je wat weten vraag het gerust, hopelijk tot schrijfs

groetjes janet

leuk zeg, hoe oud zijn jouw andere kinderen??
heb je ook het idee dat een derde zwangerschap zwaarder is??
ik heb nu af en toe al last van mijn onderrug,vooral als ik een stuk gelopen heb. echt zo'n brandend gevoel. ga ik dan ook nog iets in het huishouden doen dan word het alleen maar erger, dus dan kan ik eigenlijk niet zoveel dan even zitten.

weten jullie al wat het word?? wij niet dat houden we als verassing, maar zelf denk ik dat het weer een meisje is. ben nu al heel erg benieuwd hoe het eruit zal zien, maar ja eerst maar genieten van de baby in mijn buik he.

Hoi Jeanet ,
Ook wij hebben 2 dochters ,Sera is 5 jaar en Amy is 3 jaar .Nu ben ik 24 weken zwanger van ons derde kindje........spanend toch weer hoor.
Ook wij wiilen niet weten wat het wordt ,vind het mment zo speciaal dat het geboren wordt en dat we het dan horen.Vind de zwangerschap nu ook zwaarder maar denk ook dat het komt omdat we nu ook nog aan het verbouwen zijn.

Onze dochter is bijna (28/11) 4jaar, en onze zoon is net 2 jaar.
Het is wel zwaarder, maar ik voel me nu verder prima.
Ik vond het vooral in het begin zwaar toen ik zo beroerd was. En onze oudste gaat over 2 wkn naar school, dus dat zal ook wel helpen denk ik, haha.
Wij weten ook niet wat het wordt, en ik heb ook geen flauw idee.

Hoi,
Ik zit bij de maartclub en ben in verwachting van de 4e!
ik heb drie jongens van 10-5-2jaar (de jongste is 3 als de baby geboren wordt)
Ik vind de zwangerschappen ook steeds zwaarder worden, al scheelt het dat ik nu in de middelste dre maanden zit!
Liefs

Dat heb ik nu ook nog. Ik ben maandag 29 wkn, en op zich gaat het goed!! Ik mag niet klagen, maar straks als het einde in zicht is zal het misschien wel anders worden.

he hoi

leuk te lezen dat alles goed gaat, hier ben ik een beetje bezorgd, mijn kindje is erg rustig vandaag. heb hem/haar nog maar een paar keer gevoeld terwijl hij/zij anders best druk is vooral op de momenten dat ik even zit ofzo. maar nu voel ik heel weinig terwijl ik zit, heel af en toe een schopje ofzo.
Zal de baby gewoon extra slapen en daarom rustig zijn?? misschien ben ik wel overbezorgd ofzo, maar het viel me gewoon op. hopelijk is het vlug weer erg druk in mijn buik.

Terug
Bovenaan