WIE OOK ??????

Zo als jullie op de lijst kunnen lezen ben ik zwanger van mijn 6 kindje

mijn oudste kinderen uit mijn eerste huwelijk zijn 17 16 en 13
met mijn vechtgenoot nu heb ik twee kindeen 5 en 1
deze zwangerschap kwam als een complete verassing.
We zatten midden in de verhuizing en twee van de kids kregen toen ook nog eens flink de griep.
Dus at ik wat sneller moe was als normaal was voor mij niet een singaal dat ik zwanger zo kunnen zijn.
verder had ik ook geen last van misselijkheid of gevoelige borsten...

Maar na de schrik bekomen te zijn is het toch ook wel weer heel leuk hoor

Nou is eigelijk mijn vraag wie heeft er nog meer een groot gezin of wil graag een groot gezin????

Groeten x leona

Hoi Leona,

Ik zou wel willen.... Ben nu zwanger van de derde. De oudste is zaterdag 3 geworden en m'n andere zoontje is 15mnd. Kleintjes dus, lekker druk... Ik ben evenoud als jij dus ik denk niet dat ik 'vroeg genoeg ben begonnen'haha. Het is financieel ook zwaar denk ik. Ik zat me te bedenken dat zoals  afgelopen dec. naar Nederland komen met t vliegtuig niet meer vanzelfsprekend is. Ouder dan 2jaar bijna volle  prijs!!!!! D.w.z. in de winter ca. 300euro p.p. pffffffff Grotere auto.... Gelukkig is ons huis groot. En als ze later willen studeren..... o.k. ik loop wel erg ver vooruit...
Ik ben dol op kids en ik vind drukte gezellig, maar ik moet t maar doen met vrienden over de vloer met kids. Haha ik ben al zooooo blij dat ik een derde krijg!!!!!

groetjes, Priscilla
p.s. wat heb je een mooie naam, is dat je echte naam?  

ja ja Priscilla......Leona is mijn echte naam

nou moet wel eerlijk zeggen dat we de komst van deze kleine niet hadden geplant hoor maar dat het nu meer dan welkom is

En ach ja we beginnen nu met de grote meiden Pamella van 17 en Maruschka van 16 ook aan de kosten van opleidingen....
Pamella is nu bezig met een opleiding van vrachtwagen chaffeur en maruschka begind na de zomer een opleiding voor mangerment....

Gelukkig is de staat zo vriendelijk een steuntje in de rug te geven maar de kinderen liggen behoorlijk uit elkaar.
Tegen de tijd dat Aaron zal gaan doorleren zal pamella klaar zijn en dan kunnen we even een paar jaar weer flink sparen....

Maar we komen er wel door en ach ja als je de boel bij elkaar heb en je bekijkt het eens zo weet je toch waarvoor je het doet.....niks is zo heerlijk dan je kinderen toch?

Groeten x

Terug
Bovenaan