wie pakt de babyspullen bij een dag/weekend weg?

A

Anoniem

Guest
Ivar gaat dit weekend logeren bij opa en oma en ik ben eigenlijk altijd degene die de spullen bij elkaar zoekt.
Op zich niet zo erg, maar als Edwin daarna ook nog commentaar gaat leveren (zit het al in de auto, is dat alles, en als ik dan zeg denk eens even mee: ja dat kan niet hoor, weet niet wat je al allemaal hebt ingepakt), dan kun je me niet pissiger krijgen!!!!!   ggrrrrrrrr

af en toe...

liefs Jenneke mv ivar

Hihi herkenbaar!
Voordat Yoëll er was, dacht ik na voor 2 als we bv op vakantie gingen.
Nu denk ik na voor 3 af en toe. En inderdaad dan  nog de vraag vergeten we niets? WE??? hahahahaha

Zo waren we op vakantie en had Bert geen  badschuim, zegt hij doodleuk; heb je dat niet meegenomen

Af en toe.....................  

Spullen inpakken???? Wilfred weet nog niet eens waar de spullen liggen!!!!!

ja hoor hier ook hetzelfde liedje..................en dan durft hij ook nog te vragen "heb je die trui niet meegenomen "   mannen soms

Ja hoor, hier ook!! Eerst denken voor 2, toen voor 3 en nu voor 4...... En dan te bedenken dat ik al jaren een geheugen als een zeef heb (dat is nooit meer goedgekomen helaas na de zwangerschappen), tis nog een wonder dat we de vakanties zonder kleerscheuren doorkomen haha.

En dan een man die inderdaad vraagt: waarom heb je dié trui meegenomen......... lekker ding.

Maar Jenneke: heeeeeeeeeeel veel plezier dit weekend met z'n tweetjes, heerlijk vooruitzicht!

Susan

Ik heb er geen problemen mee hoor. Ik regel het graag zelf. Ik raap bij elkaar en hij sleept ermee. Mooi verdeeld vind ikzelf!
Liefs Nelleke

Leuk onderwerp, Jenneke!

Hier gaat het al niet veel anders hoor. Ik ben al dagen van te voren bezig met spullen bij elkaar zoeken, zorgen dat de juiste kleren gewassen en gestreken zijn etc en vriendlief gaat pas op de ochtend zelf zijn tas/koffer inpakken. Dus ik ga over mijn eigen spullen, die van Julian en de gezamelijke dingen (drinken/fruit voor  onderweg, voorraadje boodschappen de laatste keer dat we in  een huisje van Landal zaten zodat we in ieder geval thee/koffie konden drinken met een koekje erbij etc.). En dan nog vindt hij dat hij het zo zwaar heeft met zijn spullen in te pakken en hebben we dus altijd vertraging .

Ben al eens de discussie aangegaan over het inpakken van Julian's spullen. Hij stelde toen voor om een lijstje te maken van standaarddingen die eigenlijk altijd meegaan, zodat hij ook eens de tas kon inpakken. Vervolgens is het lijstje maar voor de helft compleet en er is nooit meer naar gekeken (maar hij was mooi van mijn gezeur af...).

Ben wel blij te lezen dat het niet alleen hier zo gaat trouwens!

Ellen mv Julian

Ikke natuurlijk!

Ik mijn spullen en die van Thomas, en hij die van zichzelf, op de dingen die hij  vergeet na dan...
Deze is altijd leuk: Heb je mijn scheermes niet ingepakt???? duhuh....

Terug
Bovenaan