wie pept me een beetje op??

A

Anoniem

Guest
Hai, meiden

Voel me down ben vrijdag ongesteld geworden(ben nu twee jaar bezig) het zou bij ons moeten lukken, en toch lukt het niet mijn man is wel geopereerd vorig jaar aan spatader bij balzak, en sinds september is het zaad super, maar oh wat baal ik weer heb zoveel lichamelijke klachten van die stress ervan, soms gaat het goed met me maar als ik ongi ben trek ik het helemaal niet meer, daarna denk ik weer met frisse moed ertegenaan nu is er weer een nieuwe kans, maar het maakt me soms zo moe, wie pept me even lekker op zodat ik weer even het gevoel heb dat iemand je begrijpt, dat het echt zwaar is, en niet het gevoel heb dat ik zeur.

Hoi Loona,

Wat een ellendige situatie en wat erg dat het niet wil lukken bij jullie. Ik begrijp (voor zover dat kan zonder dat je het zelf hebt meegemaakt) dat je je ellendig voelt en dat je het vertrouwen in je lichaam een beetje kwijtraakt. Ik had dat al toen bij mij de ongesteldheid niet wilde komen. Die onzekerheid is echt niet fijn.

Ik zit me te bedenken wat ik kan schrijven om je op te peppen, maar dat is nog best moeilijk. Ik kan alleen met jou mee hopen dat je zo snel mogelijk zwanger raakt.

Heb je contact met andere vrouwen die al lang bezig zijn zwanger te raken? Die begrijpen precies wat jij voelt en waar je tegenaan loopt. Misschien dat je daar iets aan hebt.

Heel veel sterkte en succes meid enne....koppie op, he?!!! Probeer de moed erin te houden!

Groetjes, Tessje.

Hoi Loona,
Je zeurt absoluut niet!!!! Niemand hier op dit forum trouwens.
Wij zijn er toch om elkaar te steunen en met elkaar mee te denken en voelen?
Ik zit niet in dezelfde situatie als jullie en kan je wat dat betreft helaas niet helpen.
Maar dat het zaad van je man goed is is toch geweldig? Het gaat vast lukken.
Probeer positief te blijven. Koppie omhoog houden.
Weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, maar ik denk dat dat ook invloed heeft.
Ik wens jullie veel succes en ik hoop dat je snel zwanger mag worden.
Liefs Melanie

he meid...

wat balen ja! ik weet hoe het voelt...
maar blijf positief hoor!!!! kop op en veel sterkte!!!

ik denk aan je!!

liefs cenn

Hoi Loona,

Had net een lange oppepper geschreven maakt de server een fout ben ik  het helemaal kwijt....
Ga ik weer opnieuw...Ik ga proberen je op te peppen...maar je geeft ons wel een moeilijke opgave...je bent bij elkaar al zo een lange tijd bezig...

Ik wil zeggen: Probeer de pogingen tot zwanger worden te zien vanaf september...
Nadat jullie de tijd   nodig hebben gehad voor de operatie van je man..is nu wel het zaad kwalitatief goed beoordeeld...Dat is toch super fijn!! Dat is geweldig! Daar zal het dus gewoon niet meer aan liggen!! Vanaf september zijn jullie kansen verhoogd!!
Misschien horen jullie ook wel bij die stellen bij wie het (de nu  betrouwbare pogingen bedoel ik dan) een jaar of anderhalf jaar kan duren of misschien ook helemaal niet en is het over een   paar rondes wel raak!! De weg naar een zwangerschap is eigenlijk gewoon opnieuw geopend voor jullie!!! Probeer daar blij mee te zijn en een beetje te vergeten wat voor tijd je hiervoor al hebt gehad....Ik weet dat  dat heel  moeilijk is hoor...maar het zaad is nu  gewoon goed! Dus waarom zou het nu nog veel langer moeten duren bij jullie....Dat hoeft gewoon niet...

Zelf zijn wij 17 maanden bezig en krijgen wij woensdag de uitslag van een spermaonderzoek en bloed onderzoek..Voor dat spermaondezoek zijn we echt bang...maar ik hoop gewoon dat de uitslag  goed is en dat daar niks aan gaat liggen...
Dat sperma is gewoon zo belangrijk...ze mogen niet langzaam zijn en ook niet minder dan weet ik hoeveel miljoen...
Hopelijk heeft mijn man..net als jouw man gewoon super goed zaad!!
Dan gaat het wondertje gewoon gebeuren...voor jullie eerst! en dan voor ons!!

Nou meid Kop op! Toi toi toi ...Het gaat vast goed komen!

Liefs Linnepinnie

Hoi Loona,
ik snap goed dat je je depri voelt. Balen he! Steeds wachten en dan de teleurstelling als het niet is gelukt.
Ik vind de tip hierboven echt goed. Vanaf september is alles bij jullie OK en moet je dat maar tellen! (Waarschijnlijk makkelijker gezegd dan gedaan)
Kom op, meid. Gewoon volhouden en dan zal het bij jullie ook lukken!!!!
Groetjes V.

Hoi, ook ik ga het probeeren om je op te peppen , en een zeur dat ben je helemaal niet!!!!
Hoe moeilijk ook maar probeer je inderdaad op alle positieve dingen te concentren en laat het negatieve achter je .
Mischien helpt het om eens een maand of 2 niet met het zwanger worden bezig te zijn laat het even los vrij waneer je zin het en niet omdat je nu vruchtbaar bent......je zult zien dat je stress vermindert en met een beetje mazzel word je niet ongie!!!
Ik spreek uit ervaring , als de druk te groot wordt kun je best even pauze nemen ....want anders ga je er aan onder door.
Doe er mee wat je wilt , heel veel liefs van daan

He Loona,

Jeetje balen zeg dat je je zo voelt. Ik weet denk ik wel een klein beetje wat je mee maakt, wij zijn nu bijna een jaar bezig en ook bij ons nog zonder resultaat...ook ik voel me elke keer als ik weer ongesteld wordt super klote......en dan moet het gevoel bij jou na twee jaar alleen nog maar erger zijn lijkt mij. Ik wil je heel veel sterkte toewensen!! Probeer inderdaad vanaf september te rekenen, dat lijkt me een goeie tip!

voor je!!!

Groetjes Sp.

Terug
Bovenaan