Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja ik krijg volgens mij ook niet veel mensen met een positief te zien,,,ga je het proberen? Ik ben erg benieuwd,,ik zal voor je duimen...morgenvroeg he...nou ik ga morgenvroeg ook een vroegtest doen,,,,drie dagen van te voren,,,spannend, weten we meteen wat we morgenvroeg beide doen..;-)
Hahaha... voor mij is het 2 dagen van tevoren. ze zeggen dat die kruidvat-test zo gevoelig is dus ik ben benieuwd. Misschien is het wel (nog) niet positief... Pfff... ben wel een beetje zenuwachtig hoor. Vandaag de hele dag wat misselijk geweest dus tja.... grrr.... wachten is errrug....
Helaas, ik heb getest helemaal niks nada,,,nu maar wachten wanneer mijn ongi komt,,,,normaal kan ik de klok erop zetten op de dinsdag,,zucht,,,teleurstellend,,,maar ja dan maar door naar de volgende ronde,,,,hoewel misschien is er nog een heel klein kansje,,,en bij jullie? RAAK?
heb gisteren getest... na die "innestelingsbloeding"... ik had zoveel hoop maar de kruidvattest was zo negatief als de pest. En die schijnt gevoelig te zijn... Dus weg hoop. En nu ben ik bang. Ik word nooooooit te vroeg ongesteld en altijd vijf dagen. Nu 2 dagen te vroeg en slechts 2 dagen. Ik heb nog steeds buikpijn... zal wel stress zijn... of zou ik iets anders engs hebben? ik heb ook een item hierover gestart en hoop op reacties... Patricia, ik was je kwijt geraakt. Ik hoop voor je dat het raak is. Laat je het weten?
Mamavanbinkie, er is toch nog hoop? Als dinsdag pas je nod is, was je nu toch te vroeg om te testen? Gevoelig of niet... ik zou niet voor nod testen. Raak je alleen maar verdrietig van...
nou, jullie succes... duim voor mij dat ik in ieder geval gezond en vruchtbaar ben... geen enge dingen... zucht
@patricia, ik hoop dat bij jou een positieve test is. Ik moet zeggen ik voel me vandaag zwanger,,,ik heb last van baarmoeder al vanaf mijn eisprong, met vlagen misselijk,,,last van mijn borsten,,of mijn lijf houdt me echt voor de gek of er is nog hoop...@Delmira, volgens mij kan het ook zo zijn dat je door de spanning of stess gewoon je lijf van slag hebt ( daar denk ik bij mezelf namelijk ook aan)...ik denk dat we gewoon positief meoten zijn,,,ik ben drie maanden van te voren gestopt met de pil en precies op de dag ongi,,nu begin ik ook aan alles te twijfelen,,,gewoon rustig blijven denk ik,,alles komt goed...misschien test je straks toch nog positief
@Mamavanbinkie, bij mij was het ook negatief maar ja was dan ook geen vroegtest en 2 dagen voor nod.Jammer dat het bij jou ook negatief was maar we houden gewoon hoop he!
@Delmira, je was me kwijt zeg je? Ik geloof niet dat ik je ken? Ik denk dat je een andere Patricia bedoelt want ik zag dat bij andere berichten er nog een Patricia reageert. Ik zal mijn naam even aanpassen anders raken we in de war.. Vervelend dat je lijf van slag is. Gewoon afwachten is het enige wat je kunt doen.
Hoi Patricia,,,,zucht ik word echt gek van het wachten,,,als ik zit en ik buig iets naar voren heb ik pijn,,aan mischien wel mijn banden,,,daar had ik vorige keer flink last van,,,of beeld ik me dit in? ach ja nog twee dagen ik duim voor je dat je ongi morgen uitblijft,,,laat me even iets weten,,,groetjes