Wie rust er nog??

Dag meiden!

Ik ben 8 weken geleden bevallen, maar rust zelf eigenlijk nooit meer s' middags. Ik ben soms nog wel moe (hij begint nu door te slapen dus dat scheelt!) maar vind het dan zo raar om nog ff op bed te gaan liggen. Heb het gevoel dat mensen denken: je bent 2 maanden geleden bevallen dus nu moet je gewoon weer aan de gang! Wat doen jullie?? Liggen jullie s' middags nog wel eens op bed of op de bank??

Hoi,

's Middags slapen lukte eigenlijk zelfs in de kraamweek al niet. Esther was altijd wakker als ik wilde gaan slapen of ik werd wakker van haar gepiep in haar slaap. Dat was zo frustrerend dat ik het maar heb opgegeven, want ik kwam altijd chagrijniger uit bed dan dat ik er in ging. Tegenwoordig slaapt ze overdag max. een half uur achter elkaar, dus dat vind ik ook de moeite niet. Wel kruip ik 's avond soms om acht uur al in bed om alvast een paar uur te slapen voor de avondvoeding. Dan voel ik me de volgende ochtend weer echt opgeladen.

Groetjes,

Eveline

Dat doe ik eigenlijk al niet meer vanaf 2 weken na de bevalling... Zo rond de tijd dat Christian al regelmatig begon door te slapen. Nu kolf ik rond 21:30 voor de eerste voeding van de volgende dag en duik dan meteen het bed in. Papa geeft dan rond 22:30 uur het laatste flesje met BV die ik al eerder gekolfd heb. Mama ligt dan al lekker te slapen! En dan word ik pas om 6:00 weer wakker gemaakt door mijn hongerige ventje, heb ik toch 7-8 uur heerlijk geslapen. Da's meer dan genoeg om er de hele dag vol tegenaan te gaan! (als ik werk moet ik altijd om 6:00 uur opstaan, dus eigenlijk is het niet heel anders...)

Groetjes, Karin
Mama van Christian (6 weken)

ik heb na de kraamweek ook niet meer smiddags op bed gelegen.na een paar weken begonnen de gebroken nachten me lichtelijk op te breken en heb ik t nog weleens geprobeert.maar boas ging dan huilen zodra mn hoofd t kussen raakte.ik heb het toen maar opgegeven.ik slaap wel uit.snachts komt boas nu niet meer(YES!!!)maar smorgens om 7/8 uur krijgt hij de eerste fles en daarna gaan we nog even naar bed.ik sta dan om half 10 op en om 10 uur/half 11 maak ik boas wakker.maar nu hij doorslaapt ben ik steeds eerder uitgerust wakker smorgens,dus als ik begin mei weer moet werken kan ik er waarschijnlijk weer helemaal tegen.
groetjes kari

Terug
Bovenaan