wie slikt of gaat er ook clomid slikken...

A

Anoniem

Guest
goedenavond mensen....

ik ben samantha ben 20 jaar en woon samen..
mijn vriend en ik zijn al bijna anderhalf jaar bezig met zwanger raken.
naar  bijna een jaar te hebben geprobeerd en telkens een wisselende cyclus te hebben,
mochten we naar de gynocoloog die wou eerst mijn vriend zijn zaad testen..
en ik moest bloed prikken en er werden wat dingen na gekeken..
nou dat van mij was allemaal goed.. maar mijn vriend zijn zaad was niet van een te goede kwaliteit.. hij moest 3 maanden later nog een keer zijn zaad laten testen want door antibiotca ken je zaad ook slechter van worden en aangezien hij dat had gehad...
dus nou moesten we 5juni terug komen voor de uitslag.. en mijn vriend zijn zaad was helemaal goed..
maar omdat is zo wisselende cylus heb dan 33 dagen dan 65 dan 40 dan 28 weet je niet wanneer je het moet worden en wanneer je ongeveer vruchtbaar zou kunnen zijn..zei mijn gyncoloog we gaan beginne met clomid dat verkort je cyclus en zo weet je ongeveer wanneer je het wel moet doen.. dus nou ben ik aan het wachten tot ik ongesteld word.. dan moet ik bellen voor een afspraak op cyclus dag 11 en moet ik van dag 3 tot 7 pillen slikken.. en dan zien we wel...

zijn er mensen die dit ook krijgen en ook meemaken.. of hebben meegemaakt...??

alvast bedank...

groetjes samantha

Hoi Samantha

WIj hebben een topic "wie ook snel zwanger met 100mg clomid" daar schrijven we met allemaal clomid gebruiksters dus misschien heb je daar wat aan.

Groetjes Flora

Terug
Bovenaan