Wie stelt me gerust? Bloeding na sex.

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik ben 9 weken zwanger en had vanavond sinds lange tijd weer seks met mijn man. Na afloop had ik een flinke bloeding.
Morgen gaat de verloskundige proberen of ze het hartje kan vinden en anders probeert ze een echo te regelen.
Wie heeft dit ook gehad? En bij wie bleek alles goed te zijn?
Is er nog iemand op het forum op dit tijdstip?

Groetjes

hoi
ik had bij mijn eerste zwangerschap een beetje bloed na onze vrijpartij.
je bent nu beter door bloed in de schaam streek en door de penetratie die tegen de baarmoedermond aan tikt kan het zijn dat je wat bloed verliest het is daar binnen allemaal ook zo teer nu maar maak je geen zorgen mijn huisarts en gyn zijden het kan geen kwaat ik hoop dat je iets aan mijn info hebt.

groetjes iris 22weken zwanger 2de (heb het nu ook wel eens)

Ik heb het nooit gehad, maar het kan zijn dat je een gevoelige baarmoedermond hebt en dat er een adertje is gesprongen.
Ik kan je helaas niet verder helpen. Sterkte, ik hoop dat er niets aan de hand is.

Ik ben hier nu omdat ik in Nieuw Zeeland woon, hier is het alweer maandagmorgen.

Miriam.

Hoi,

Op dit moment is het bloeden gestopt. Dat is denk ik een goed teken. Ik weet ook wel dat het een adertje kan zijn. Maar ik ben zo geschrokken.
Bedankt voor jullie reacties.

Groetjes

Gelukkig is het gestopt, ik neem aan dat je ook geen krampen had, dus grote kans dat het een adertje was. Maar ik kan me je ongerustheid goed voorstellen. Ga je morgen/vandaag naar de vk, wel doen hoor. Beter 10 X teveel dan 1 X te weinig.

Miriam (36+1)  

Hoi,

Ik heb net een echo gehad en alles is goed!!! Eerst heeft de vk geprobeerd het hartje te horen, maar dat lukte niet. Dus toen konden we gelukkig gelijk in het ziekenhuis terecht voor een echo. En het hartje klopte goed. Wel de komende tijd geen seks zei de gyn., maar daar was ik toch wel even klaar mee.
Bedankt voor jullie steun!!!

Groetjes

Hallo

ik had het ook 2 keer in deze zwangerschap, een keer met 9 weken en dan met 13 en dat was vel flink wat bloed. Bij 13 weken was ik naar ziekenhuis gegaan voor een echo en alles was prima, daar na beetje rustig aangedaan.
Nu ben ik al bijna 29 weken zwanger en het gaat allemal heel goed met de kleine.

Hoop dat ik je heb beetje gerustgesteld.

Groetjes Boontje

Das goed nieuws Reisa. Fijn dat je een echo hebt gehad om je gerust te stellen.

Groetjes Miriam.

Terug
Bovenaan