wie telt er mee naar 31 juli?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ik weet sinds vorige week dat ik zwanger ben van ons tweede kindje. Heb voor onze zoon een miskraam gehad met daarna twee curettages. Ben toen ongeveer een half jaar bezig geweest toen eindelijk alles achter de rug was!
Nu ben ik dus weer zwanger! Heel blij zijn we. Maar...ik heb al eerder een berichtje geplaatst dat ik het nog aan niemand kan vertellen. Dat is best moeilijk. Ik wil echt wachten tot de eerste echo ivm mijn eerdere miskraam. En wachten duurt lang....
Nu heb ik vanmorgen gebeld en kan ik over drie weken heen. Maar drie weken is nog zooooo lang! Deze week en volgende week werk ik nog (part-time), dat is nog wel te doen. Daarna ben ik vrij, vakantie! Dat zullen lange weken worden!
Wie telt er mee naar 31 juli? Dan gaan we heen en weten we of er in ieder geval en hartslag te zien is!
Als alles klopt ben ik zo rond week 10 van het nieuwe jaar (2e week van maart, ik gok op 8 maart) uitgerekend.

Hai JJ

Ik zit in bijna hetzefde schuitje als jij. Ik tel in ieder geval enorm mee naar 31 juli! Ik ben nu 9 weken en 2 dagen zwanger. Bij de VK hebben ze niet eens naar het hartje geluisterd omdat ze het waarschijnlijk toch niet konden horen. Ze willen me niet onnodig ongerust maken. Heb ik vandaag gebeld voor een echo: Kan ik dus ook pas 31 juli terecht!!! Balen! Dan ben ik al ruim 12 weken. Van de VK mocht ik een week eerder en daar had ik eigenlijk wel op gerekend, helaas.
En ik zit momenteel zonder werk, dus ik ben bang dat het heeeeeeele lange weken gaan worden....

Ik tel samen met jou af en hoop dat het bij beiden goed zit!

Terug
Bovenaan