Wie testte er nog meer na NOD pas positief?

Hallo allemaal,

Ik vroeg me af wanneer iedereen positief testte? Ik ben nu al circa een week over tijd en heb tot afgelopen woensdag nog steeds negatief getest. Morgen wil ik weer een poging doen en dan zit ik op dag 35. Normaal wordt ik rond dag 26/28 ongesteld...

Ik word er super onzeker van dat ik nog niet ongesteld ben en negatief blijf testen! Normaal voel ik bijna altijd mijn eisprong maar de afgelopen maand heb ik niks gevoeld... ben dus ook bang dat ik miss een cyclus oversla?

Ben in ieder geval heel benieuwd naar ieder haar ervaring!!

Ik testte na NOD positief, volgens mij was ik 5 dagen overtijd. Maar heb alleen 5 dagen vóór NOD getest en toen pas weer 5 dagen overtijd. Dus dat is wel een beetje anders dan bij jou (misschien was mijn test op NOD al wel positief geweest maar dat weet ik dus niet).

Hé, wat spannend zeg! Ik testte al na 2 dagen overtijd positief. Dacht wel al een innesteling gevoeld te hebben die week ervoor, wat dus ook klopte. Het zou best kunnen dat je een eisprong hebt overgeslagen. Volgens mij zou je snel na overtijd te zijn al genoeg hormonen moeten hebben om positief te testen. Hoop voor je dat het snel lukt! Groetjes 

Dank voor jullie reacties! Zelf had ik ook het idee dat het dan al te zien moest zijn, al maken sommige minder snel hcg aan… maar toch is mijn hoop daarin ook al minder.
Twijfel ook om nu al met ovulatietesten te beginnen, mocht ik er een overgeslagen hebben dat ik er optijd bij ben

Spannend, maar lijkt mij dat helaas de kans groter is dat deze cyclus langer duurt een keer. Zelf ook gehad aantal keer in drukkee periodes. Met ovulatietesten vond ik het fijn om meer grip te krijgen op wanneer wat plaatsvond, ook al voelde ik mijn eisprong vaak.

Terug
Bovenaan