wie tips bij niet poepen..

Hoi meiden,

nou tis drama hier vandaag.
normaal is merel echt zo'n makkelijk kind, maar vandaag...echt veel huilen.
ze heeft al 2 dagen niet gepoept, dus misschien last van darmen.
ik heb net al met thermometer geprobeerd,maar hoe werkt dat ook alweer?
beetje ronddraaien ofzo?

het zou haar beste periode moeten zijn volgens oei ik groei..

nu is ze gelukkig wel rustig in de box aan het spelen, misschien gewoon een slecht dagje geweest.

weet iemand hoe het werkt met de thermometer
(ik weet overigens dat je het niet vaak mag doen, maar ik vind haar nu zo zielig)

Bij Jente helpt het altijd als ik zijn buik maseer, met de klok mee draaien met platte hand. Stimuleert de darmen en fietsen met zijn benen.
Ik leg hem altijd plat neer en zing er liedjes bij. Hij poept dan vaak binnen 10 min. zijn luier vol.

Succes!

Groetjes Fenneke en Jente

hoi

rick heeft dat ook gehad en echt alles had ik geprobeerd
een klein stukje zeep nat maken en dan rond draaien en dan  in zijn kontje om te stimuleren
masseren
maar wat bij hem hielp was met 1 fles   voeding   een heel klein beetje smeerboter echt maar een puntje van een aardappelschil mesje   en maar 1 keer per dag hoor
dit had ik van mijn moeder en het hiepl echt
groetjes priscilla en rick

hoi hoi,

Zielig is dat he...mijn zoontje heeft er ook last van, nou ja hij poept wel een paar keer per dag, maar het gaat er wel moeilijk uit. Ik heb naar het CB gbeld en ze gaven als tip om 1 theelepel zonnebloemolie door de fles te doen, dit mag niet door de borstvoeding, alleen door flesvoeding en een beetje extra water door de fles.

De thermometer helpt inderdaad ook, je hoeft er niet mee rond te draaien, want je moet echt voorzichtig zijn, je kan zo iets beschadigen. Ik meet dan altijd ook gelijk zijn teperatuur, dan weet ik hoe lang ik hem er in kan houden, succes gegarandeerd!

succes!

Terug
Bovenaan