Wie tips voor misselijkheid? En wie kent emesafene?

Al mijn zwangerschappen erg lang misselijk geweest voel me nu ook zo beroerd! Vanalles geprobeerd van armbandjes met drukpunten tot acupunctuur.
Wie heeft de gouden tip?
Ik heb nu sinds 1 dag emesafene iemand ervaring hiermee? Hoevaak hoelang en hoeveel gebruikten jullie dit?
 
Mijn huisarts heeft deze pil afgeraden.
blijken nadelen aan verbonden.
maandag start ik met acupunctuur,
-omdat ik ook de gehele dag misselijk ben.
Zo erg heb ik het niet gehad bij mijn eerdere zwangerschappen.
kan je helaas niet helpen daar ik hetzelfde probleem heb.
sterkte
 
Hoi hoi, geen ervaringen mee, maar als ik misselijk ben vooral voor het slapen dan maak ik een boterham met pindakaas en een glas melk. Dat helpt bij mij.
Suc6
 
Ik vond de tip om cola te drinken erg nuttig. En ik at vaak crackertjes of broodstengels enzo. Ook heb ik van die armbandjes gebruikt met drukpunten: seabands, ofzo. Gelukkig was ik alleen in het begin misselijk. Later werd ik misselijk door teveel maagzuur. Ik heb in een eerdere zwangerschap ook emesafene gehad, en dat hielp goed. Nu krijg ik omeprazol tegen maagzuur, ideaal! Eindelijk kan ik weer eten en slapen!
 
Ik gebruik het sinds 3 weken, helpt wel tegen mijn misselijkheid maar niet tegen mijn maagzuur, mijn maagzuur vind ik vervelender dan mijn misselijkheid nu, kan er niet van liggen op mijn zij en rug, kan niet normaal slapen en zitten.
 
Terug
Bovenaan