Wie (up)date er mee??

Hey meiden!

Dinsdag dan eindelijk mijn kijkoperatie. Geen enkeel ongi te bekennen dit keer en de ovutesten worden steeds donkerder. Mijn cyclus gaat dus gewoon door na de niet aangeslagen provera. Toch wel een geruststelling! En als mijn ei in aantocht is, komt er vóór dinsdag geen ongi om de hoek kijken.

De ingreep zelf zie ik met vertrouwen tegemoet. Heb 6 jaar geleden een kaakoperatie gehad. Wel heel wat anders natuurlijk, maar totaal geen last gehad van narcose oid.
Waar ik wel tegenop zie is de uitslag. Ik hoop zo dat ze iets vinden en het meteen kunnen verhelpen!
Een beetje zekerheid, daar zijn we hier wel aantoe.

Mijn ongi komt vlak na de operatie, een weekje later, dus dan kunnen we meteen weer voor het 'eggie'!

EM, jij heel erg gefeliciteerd met je volle buik. Geniet er van!

Alle andere meiden: succes met de puncties, terugplaatsingen, hormonen en alle andere poespas voor een kleintje!

Liefs Daisy

@Daisy, Heel veel succes met de kijkoperatie!!! Ik hoop dat het snel wat opleverd....

@Em Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Dat alles maar goed mag gaan! Hoe voel je je verder??

@myself, Ik heb dus vrijdag de 19e een terugplaatsing gehad. En vandaag, gelukkig, voor onze vakantie, onverwacht al de brief van het laboratorium van het ziekenhuis met de uitslag, betreft de overig embryo's. En....er zijn 4 embryo's ingevroren in 3 ampullen!!! Dus dat geeft al een rustgevend gevoel!!
Verder heb ik geen idee wat komende week de uitslag kan worden....Ik voel veel dingen hetzelfde als anders maar hoop ook dat het nu wel een keer gelukt is....Wat duurt wachten weer lang.....
Maar ondertussen wel voorbereidend op de vakantie en vertrekken we dinsdag..Met vanalles maar ingepakt, zowel een zwangerschapstest als al mijn maandverbanden enz.

Iedereen veel geluk en succes met alles!!!

Dat ik na de vakantie weer goede berichten mag lezen!!

Liefs Han

OW spannend allemaal hier.

@daisy heel veel succes dinsdag. Fijn dat ie nu wel door kan gaan. Snap dat je tegen de uitslag opziet. wat als ze iets vinden, is het te verhelpen? en als ze nou niks vinden waar ligt het dan aan. Hoop stiekem dat het iets kleins is dat ze gelijk maar even verhelpen.

@ Em gefeliciteerd hoor!

@ han Pffft nog even afwachten, maar wat een goed nieuws dat ze er 4 in hebben kunnen vriezen! Hoop voor je dat je ze voorlopig niet nodig zult hebben en deze lekker blijft plakken!

@star80 Bevalt je maandje verplichte rust? Wel balen maar ook even geen druk erop. Volgende maand maar weer braaf aan de rotzooi. En hopen dat ze dan een goede IUI doen. Zo goed dat het de laatste is.

@me mijn gezeur staat een topic naar beneden.

@Daisy: nogmaals succes, super dat het toch door kan gaan!

@Em: Gefeliciteerd!!!

@Han: afwachten weer.... Wel fijn dat ze er 4 hebben kunnen invriezen! Fijne vakantie, hopelijk kom je terug met goed nieuws!

@Supertje: zie je topic beneden ;)

@Myself: vorige week een gesprek bij de gyn gehad over mijn natuurlijke cyclus. Ik maak sowieso elke maand zelf een follikel, daarom vroeg ik me af of ik de IUI zonder hormonen zou kunnen doen. Helaas, IUI doen ze alleen met, dus vandaar nog een maandje verplichte rust. Wel mag ik de dosis halveren... Hebben nu weer met ovulatietesten geklust trouwens, gisteren weer een positieve. Maar hoop nergens meer op. Nog 3 behandelingen en
dan mogen we door naar IVF. Raar, maar daar krijg ik steeds meer een beter gevoel bij dan IUI? Het is in ieder geval weer afwachten......

Succes, girlssss!!! Xx

@daycey Spannend zeg je operatie! Hopelijk gaat het goed en heb je meer duidelijkheid over hoe en wat!!

@EM Gefeliciteerd!!

@han Spannend voor jou zeg... Wachtten duurt lang lang lang....

Nou en over mezelf! Ben vandaag weer terug gekomen van vakantie. Beetje eerder. Het was klote weer en zaten op een camping in NL dan snappen jullie waarom we eerder naar huis zijn gekomen. We gingen voor het eerst kamperen om te testen in NL en willen dan volgend jaar naar het buitenland misschien.
Maar goed nu over de babyplanning. Deze maand ff geen IUI en volgende maand misschien ook wel niet. We willen ons even gaan richten op onze relatie. Toch ook wel wat woorden gehad en hij was erg onredelijk af en toe. Hier erg goed over gepraat. Maar nu eerst even zien of hij zijn best gaat doen. De wil is er... Vind het wel heel erg zuur. Eigenlijk wil ik heel graag door.. Tsja misschien bedenk ik me wel weer zodra ik ongi ga worden.. Maar het moet wel goed voelen. Ben zelf gewoon ook gestressed... Dus nu bijkomen in de rest van de vrije dagen..

@de rest Hoe gaattie bij jullie!!??

Oh Star toen ik mn berichtje aan het typen was poste jij de jouwe haha!! Wat jammer zeg dat de gyn er niet aan wil. Dosis halveren scheeld natuurlijk al. Hopelijk is het alleen niet meer nodig en is die positieve ovulatietest voldoende geweest om RAAK te schieten! Nog 3 IUI, snap dat je beter gevoel krijgt bij de IVF maar positief blijven meissie!! Het moet kunnen!!
Duimen draaien weer rond voor, evenals voor de rest van de dames trouwens..
Toch fijn dat we elkaar hebben!!

Knuffel!!

@ Han, ik hoop zo dat je de test kunt gebruiken en er dan 2 mooie heldere strepen op staan! Of zwanger natuurlijk... Geniet lekker van je vakantie, uitrusten doet een hoop!

@ supertje, laat je niet kisten, zet alles even goed op een rijtje!

@ Star, halve dosering scheelt denk ik ook wel weer. Wie weet is de ivf niet meer nodig!

@ PrinsesL, Balen van de camping zeg! Zo had je vast je vakantie niet voorgesteld! Goed dat jullie er flink over hebben gepraat samen. Ik hoop dat alles goed komt en jullie snel de draad weer oppakken!

Meiden, zet 'em op deze ronde!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan