Wie van dag NOD??

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal?

Wie heeft er ook vandaag z'n NOD??
Voelen jullie al wat?
Ik heb nog steeds zere borsten, moe, concentratieproblemen en werd vanmiddag heel draaierig.
En jullie???????

Groetjes Jeany

ik heb   vandaag niet mijn nod maar blijf voor de mensen duimen die hem wel hebben.
knuf kus jb

Hey Jeany,

ik heb ook vandaag mijn NOD! En haast ongelooflijk maar geen rode duivels te zien! Joepie!!! Ik hoop dat het zo blijft!
Ik heb wel een beetje last van mijn buik maar echt ongi pijn is het niet volgens mij. Ik vind dat het anders voelt. En ik ben regelmatig een beetje misselijk!? Toen ik vanmorgen op de weegschaal stond gaf hij ook meer aan dan anders! HELP! Echt iets voor mij! (ben diëtiste).
Voor de rest voel ik me vrij goed! Ja ik ben ook vaker moe geweest deze maand maar dat kan met vanalles te maken hebben lijkt me.
Hopelijk zijn we gewoon zwanger!
Wanneer ga jij testen???

Liefs Caroline

Hey Caroline!!

Wanneer doe jij het?? Ik denk ik maandagmorgen met ochtendurine, maar durf eigenlijk nog niet, ben bang voor een teleurstelling, en jij??
Normaal ben ik altijd een week voor mijn NOD super chagrijnig, maar dat ben ik nu ook niet, volgens mijn man is het raak. Hij zegt je bent veel e lief en moe om nog ongi te worden!! Ik hoop het maar!
Gaan we samen naar het aprilforum WOW!!!

XXX me

Hey Jeany,

bij mij nog steeds geen red devels!!! Houden zo!!! Heb wel last van mijn buik .
Ik denk dat ik ook morgenvroeg ga testen. Kan toch niet meer zo lang wachten. Veel te spannend allemaal! Vannacht om half twee sliep ik nog niet en vanmorgen al om zeven uur op! En dat op zondag! Ben er nu wel veel mee bezig maar dat zal wel normaal zijn zeker.
Hoe ga jij om met de spanning?

Liefs Caroline

Verdorie volgens mij zijn ze in aantocht! en en en  !!!
Heb een klein beetje bruin verlies. Nog niet veel. Enkele druppeltjes maar ik ken die voortekenen maar al te goed! Waarschijnlijk gaan we naar ronde 10!
Wat een ellende allemaal! Dit zou normaal toch een leuke periode in je leven moeten zijn! Het duurt me veel te lang!

Hopelijk heb jij meer geluk! Zal voor je duimen!
Liefs Caroline

Hey Caroline!!!
Dat is jammer zeg, shit!!
Ik heb nog steeds geen bloedverlies, wel mega buikpijn, maar dat heb ik altijd als ik zwanger ben. Dus het kan nog, het lijkt er steeds meer op. Moe, last van maag en vooral HONGER!!
Ik wacht nog even af en duim voor jou!!

Groetjes Jeany

Terug
Bovenaan