Wie van jullie gaan naar 9mnd beurs?

Ik ga over twee weken naar de 9mnd beurs.
Ben heel benieuwd!
Samen met vriendin ga ik erheen (ook naar huishoudbeurs)
Ben benieuwd of ik het volhou ;)
Wil namelijk ook 2 dgn carnaval vieren (overdag)
Zijn jullie wel eens naar zo'n beurs geweest?
Gaan jullie een 3d echo mk?
Ik heeeeel misschien. Overleg eerst effe met m'n kerel.
X

Ik ga er wel heen, met mijn moeder, we zijn dan in de buurt op vakantie, anders was het gewoon te ver weg geweest en zou ik het zeker niet volhouden, maar het lijkt me wel heel interessant.
Welke dag ga jij? Ik ga zowiezo donderdag weet alleen nog niet overdag of in de avond.

Wij gaan ook donderdag overdag want dan kunnen we ook rustig langs de huishoudbeurs
Ik ben benieuwd of ik het ga volhouden. Ben dan 32 wk zwanger ;)
Nog maar 5 wk en dan zwangerschapsverlof!!

Ik wil wel graag gaan maar hou het lang lopen niet vol. Tevens een lange reis: we wonen in Zuid Limburg dus das wel even rijden. Helaas is de beurs niet meer in het Mecc in Maastricht zoals voorheen wel is geweest. Ik heb wel bij Miss Etam mee gedaan om gratis kaartjes te winnen. Mocht ik ze winnen dan is dat mijn 'teken van boven' om te gaan...haha!

I kga ook "gewoon"!!! Ieder jaar gaan we met een stel vreindinnen. Dit jaar ga ik wel ergens een kopje koffie drinken en laat alle lekkere dingen van de hhbeurs langsbrengen!!! De negenmaandenbeurs op zich is niet zo heel erg groot, dat ga ik denk ik wel volhouden. En anders maar niet, ben ik er toch weer een dagje tussenuit!

Terug
Bovenaan