wie van jullie gaat???

naar de JG beurs? was even benieuwd aan de ene kant vind ik het wel leuk maar heb de laatste keer toen ik zwanger was gezien hoe rampzalig het is om met een kleintje te gaan maar wil haar ook niet thuis laten alhoewel ze nu eindelijk haar ritme te pakken heeft.. maar vroeg me af of het een meerwaarde heeft om te gaan???

groetjes non

ik ga niet, wist niet eens dat er iets was. Hoe me er ook niet mee bezig, al te druk met die kleine en de rest van het dagelijkse leven. En mijn terugkomende slapeloosheid (ik weet de oorzaak stress voor volgende week, info, uitslag ziekenhuis).

Maar ik zou zeggen volg je gevoel, en zoals ik het nu uit je berichtje lees wil je wel maar wil je eigenlijk de kleine liever thuis laten ivm met dat het nu lekker gaat. En ja niemand anders kan voor jou beslissen wat voor jullie het beste is, dus zodoende dat ik dus zeg volg je eigen gevoel. Ik weet niet wanneer het is, maar als het bijv over 2 weken is, kan je gevoel ook ineens zijn omgeslagen omdat het juist zo goed gaat, en constant is.

Nou ik vind het inderdaad ook niks met zo'n wagen! Vaak is het zo druk dat mensen bijna over je wagen heen struikelen! Heb je geen lieve moeder of schoonmoeder die staat te trappelen om een dagje op te passen?! Ga je lekker samen met een vriendin, heerlijk toch?! Veel plezier in iedergeval!!

Terug
Bovenaan