wie van jullie hebben ook een i.v.f behandelingen

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Een vraag wie van jullie is ook bezig met i.v.f. behandelingen.
Wij zijn wel met i.v.f. behandelingen begonnen in mei.
Wij zijn al drie jaar bezig om zwanger te worden.
Via onze huisarts zijn we doorgestuurd naar het ziekenhuis.
En daar hebben ze ons geadviseerd om met i.v.f . te beginnen.
En zijn er misschien mensen die er met me erover willen te praten,want ik heb er wel behoefde aan om er met iemand over deze ervaring te praten.
Op dit moment gaat het goed ,soms een beetje misselijk na het spuiten,maar is ook weer snel weg.
Hierbij hoop ik dat ik niet de enige bent met i.v.f. behandelingen.

Ik heet desi en ben 32 jaar
En woon op dit moment in noord-holland.
Mij man is 42 jaar

groeten van desi

Hoi Desi,

Wlekom op het forum hier!

Maar je kunt het beste even op het "item"hieronder kijekn "Als zwanger worden langer duurt". In rpincipe schrijven daar de mensen die langer dan een jaar bezig zijn!
Daar heb je ook de meeste mensen met IVF trajecten etc!

Heel veel sterkte!

Hoi Desi,
Wat vervelend dat het zwanger worden niet helemaal van zelf gaat.
Zelf heb ik de ervaring van ivf van m'n vriendinnetje. Zij is ook drie jaar bezig en al twee maal een terugplaatsing gehad.
Ze vind heel veel rust, gezelligheid en informatie op het forum van Freya. Dat is een site speciaal voor ivf behandelingen etc. Onder het kopje lotgenoten vind je een forum. Hier komen alleen maar meiden die bezig zijn of gaan zijn met ivf of een andere vorm.
Misschien heb je daar wat aan.
Heel veel sterkte met alles!
Liefs Remy

He Desi,

Mijn vriend en ik zijn bezig met onze eerste poging ICSI. Dit is qua behandeling hetzelfde als IVF, alleen hetgeen in het laboratorium wordt gedaan is anders. Dus min of meer zitten we wel in hetzelfde schuitje. Als je behoefte hebt om via de mail of MSN contact te hebben, laat dan even je mailadres achter.
Ik wens jullie heel veel succes!!! Hopelijk werpt de behandeling zijn vruchten af.

Terug
Bovenaan