Wie van jullie hebben ook een i.v.f.behandelingen.

Hoi meiden.

Ik heet desi,en wil het nog een keer proberen om ook meiden te vinden die het zelfde behandelingen als ik heb.
Mijn behandeling is i.v.f.
En het lijk me leuk om er mee over te weten en te praten.
Want volgens mij zijn er niet zoveel meiden die deze i.v.f behandelingen hebben ,dat zou ik wel jammer vinden hoor.
Ik moet morgen nog een keer naar het ziekenhuis voor mij derde inwedige echo.
En ik heb nu totaal 13 eitjes waarvan 1 groete tussen zit.
Maar ga nu stoppen want ik moet nu naar me werk en ben zo weer terug.

groeten van desi

Hoi Desi,

Ik heb 1x IVF en 1x ICSI behandeling gehad. ICSI is in principe precies hetzelde als IVF alleen de behandeling in het lab is anders. Als je vragen heb hoor/lees ik het wel. Misschien dat ik je een beetje kan helpen.

Mo

Hallo Desi en Mo,
Mo, even een vraagje in de vehalen hiervoor lees ik dat je ook al een
terugplaatsing heb gehad hoe is die afgelopen?
Ik heb zelf afgelopen zondag mijn eerste terugplaatsing gehad van twee
embryo's ( acht cellig).Heb alleen sindsdien veel last van mijn onderrug,
herken je dit.
Desi weet je al wanneer je punctie is, hou ons op de hoogte.
groetjes Miranda

Hoi Miranda,

Ik had al een stukje geschreven..heb je misschien gemist. Maakt niet uit, even over je rugklachten. Ik heb daar geen last van gehad, ik had wel veel last van mijn buik. Het komt nu ook misschien omdat je weet dat er wat zit dat je dan misschien meer voelt dan anders. Tenminste dat denk ik bij mezelf.

Helaas voor mij is de 2e poging mislukt..ik ben vanmorgen wezen bloedprikken en vanmiddag krijgen we te horen of er embryo's zijn ingevroren. Ik hoop dat we goed nieuws krijgen daarover.

Meid ik wens je heel veel succes en dat het bij jou helemaal goed gaat komen.

Mo

Hoi,

Ik heb 3x icsi achter de rug en 1x cryo tp en onze laatste icsi poging is gelukt dus mochten jullie vragen heb dan geef maar een gil.
13 eitjes is  veel. Let je er wel op dat je voldoende blijft drinken!!! (ivm evt overstimulatie)

en die rugklachten kunnen best een nasleep zijn van de punctie. Ik had er meestal ook last van maar moet wel zeggen dat ik ook altijd last van de rug had als ik ongi moest worden dus had bij mij gewoon met de hormoonwisselingen te maken.

Meiden wil jullie allemaal heel veel sterkte wensen met de behandelingen.

groeten,

Nikita

hoi dames,

ik had vorige keer ook rugklachten, maar ik heb dat altijd verweten aan de hormonen. Die hormonen (progestan) gaven bij mij diverse lichamelijke klachten. Toen ik mocht stoppen met de progestan was ik wel zwanger en waren de rugklachten verdwenen.

Toen ik nog via IUI zwanger probeerde te raken, kreeg ik altijd "zwangerschapskwaaltjes", die werden veroorzaakt door de Pregnyl. Helaas zeggen lichamelijke klachten dus niet per definitie iets over het al dan niet zwanger zijn. Maar je hebt er wel last van.

Heel veel sterkte Desi deze verschrikkelijke wachtweken!

gr,
Martine

Terug
Bovenaan