wie van jullie heeft iets van de innesteling gemerkt?

A

Anoniem

Guest
heey meiden (die zwanger zijn of ooit geweest)

even een vraagje, vroeg me af wie van jullie allemaal hebben gemerkt dat ze een innesteling hadden
bloedverlies bijvoorbeeld...

ik zit nu in de 6e ronde en zit nu op dag 33 ga van 38 dagen uit
dus dan moet ik de innesteling nu wel gehad hebben

voel me wel lekker beroerd vandaag, gister ook al een beetje
erg misselijk en chagrijnig

maar goed afwachten...
xx

Hallo!

Ongeveer 3 dagen na je eisprong komt je eitje in de baarmoeder aan en dan kan je innesteling tot 12 dagen na je ei duren. Jouw ei is ongeveer rond dag 19 geweest, dus dan kun   je innestleing tussen dag 22 en 34 voelen. Dit weet ik uit een boekje, want zelf ben ik nog niet zwanger geweest hoor.

Liefs Yvonne

heey
dank je wel voor je berichtje
ja ik dacht ook dat ik dan ongeveer de 19e de innesteling moest hebben dus vandaar dacht ik ook dat hij nu wel geweest moest zijn
maar dat kan dus nog tot dag 34...
maar geloof ook dat er veel vrouwen zijn die geen bloedverliezen ofzo bij de innesteling
was benieuwd hoeveel dat er ongeveer zijn

xx

hi patries, ik kreeg vandaag een antwoord op een ander forum bericht en daarin stond de volgende website: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger.php. in het linkermenu staat calculator en als je dan de dag van je laatste menstruatie invult dan staat er ook de verwachte innestelingsdag bij. Voor mij zou dat vandaag zijn... Ik heb last van mijn buik, af en toe steken en ik heb diarree ineens. Maar of het allemaal echt van de innesteling is? Ik hoop het natuurlijk wel! Hopelijk bij jou ook! Succes... Monika

Hoi,

Het is heel verschillend. De een die voelt m wel en de andere niet. Ik heb er ook helemaal niks van gemerkt bij mn eerste kindje. Geen pijn, bloedverlies of wat dan ook. Het kan dus ook zijn dat je er helemaal niks van merkt. Ik had niet eens door dat ik zwanger was!!!!! Moest er achter komen via een test. Achteraf gezien kon ik een aantal dingen wel verklaren(was ineens allergisch voor noten enz)

gr Linda(2de ronde, 2de kindje)

Hoi!

Zo'n twee weken na mijn eisprong zaten er een paar druppels oud bloed in mijn afscheiding toen ik zwanger was van mijn zoontje. Ik heb niets gevoeld, ik voel ook nooit mijn eisprong. Ik merkte dat ik zwanger was doordat ik een vieze smaak in mijn mond had, de koffie ineens niet meer zo lekker vond en doordat mijn afscheiding zoeter ging ruiken (ja sorry, kan het ook niet helpen, hahaha). Al een paar dagen vóór mijn NOD gaf de test aan dat ik zwanger was (ik kon het niet nalaten om te testen).

Groetjes en succes!
Tess

heey meiden
ik heb al een paar dagen krampen en buikpijn, last van mijn darmen
nog een paar dagen wachten...

xx

Terug
Bovenaan