wie van jullie is zwanger en gaat ook trouwen?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

ik ben nu bijna 17 weken zwanger en over 10  weken ga ik trouwen..met alles er op en er aan.
wie van jullie ook ??
mischien kunnen we elkaar wat tips geven en lekker kletsen natuurlijk

groetjes Tine

Hoi,
Ik ben nu bijna 19 weken zwanger van onze derde..
We zijn niet getrouwd, maar iets zegt me dat het nu wel tijd word..haha.
Is het jullie eerste kindje?
En waarom besloten jullie nu te trouwen?
Of werd je zwanger toen de datum al vast lag?
We hebben het er ook weleens over, maar dan even snel..zonder feest etc, daar hechten we geen waarde aan.
Wat komt er allemaal bij kijken?
Nou, veel vragen..
Groet R

Hoi meiden,

Ik ben nu in verwachting van de tweede, maar tijdens de zwangerschap van de 1e zijn ook wij getrouwd.
Voor ons stond van tevoren al vast dat we pas zouden trouwen zodra daar aanleiding voor zou zijn, zoals een zwangerschap omdat dan veel zaken toch makkelijker geregeld zijn.
Wij hebben geen groot feest gegeven, maar zijn om 16 uur 's middags voor de wet getrouwd en daarna naar een restaurant gegaan met familie en vrienden voor een heerlijk avondvullend diner.
Ik was 28 weken in verwachting toen we trouwden, wel hebben we foto's laten maken van ons samen, zodat we toch een mooie herinnering aan de dag zouden hebben en een vriend van ons heeft filmopnames gemaakt.
Ons is het heel goed bevallen om op deze manier te trouwen, zonder alle stress die je hoort van andere bruidsparen. Als ik voor de keuze kwam te staan zou ik het zo weer doen.
Veel succes met de voorbereidingen allemaal en een leuke dag.

Groetjes Saskia

Hoi hoi!!!

Toen wij van de 1e zwanger waren zijn wij ook gaan trouwen.
Ik was toen 32 wk zwanger dus had een behoorlijke buik maar het was echt super!
Had een mooie jurk waar mijn buik mooi in uit kwam en alles erop en eraan!
Best wel zwaar zo'n hele dag feesten maar zeker de moeite waard!!
Tijdens het "ja"woord begon de kleine ook nog druk te schoppen hahahah, dat was erg leuk.

Wij waren ook van plan om te trouwen maar omdat de kleine kwam zijn we eerder getrouwd.
Het is inderdaad minder rompslomp geloof ik met papier werk maar zeker weten doe ik niet.

Ik had het niet anders willen hebben denk ik, het was een super dag en zal het nooit meer vergeten!!

Hele fijne dag en geniet ervan!!!!!!

gr Marijke

hoi tine,

wij gaan trouwen in mei en als alles goed is ben ik dan 20 weken zwanger! moet morgen voor het eerst naar de vk en volgende week 1e echo! spannend spannend! wij hadden al eerder bedacht dat we een kindje wilde maar dat heeft even op zich laten wachten (uiteindelijk 7 maanden). we hebben altijd geroepen niet te gaan trouwen maar ook dat plan is veranderd en we besloten eind oktober toch te gaan trouwen. de huwelijksdatum stond dus ook al vast. we trouwen op locatie rond 19.00 uur en om 20.30 barst het feest los met alles erop en eraan. ik hoop dat ik nog redelijk fit ben tegen die tijd maar we hebben een tweede lounche ruimte bij onze locatie dus dat kan gelukkig ook nog. mijn jurk kan volledig aangepast worden (had ik al gevraagd met passen) en van de week gaan we het onze ouders ook vertellen want die weten nog van niks. 2 spannende dingen in 1 jaar ze weten niet wat ze gaat overkomen. ik ben de eerste dit trouwt en het wordt ook hun eerste kleinkind! ik kan me er alleen maar op verheugen jij ook?!

groetjes m

vorig jaar hadden we geregeld dat we wilde trouwen omdat het beter is voor een huis te kopen en dan als we kinderen krijgen.
dus 9 januari heb ik een afspraak gemaakt om voor de wet te trouwen. dit kon zes weken later 20 februari. en 10 januari deed ik een zwangerschaps test en bleek ik 5 weken zwanger te zijn.
4  augustus  tekende we het koop contract 15augustus  verhuisde we. 11 september was de uitgerekende datum. 22 september is  ons meisje geboren   en nu is ze bijna 5 maanden en wij 1 jaar getrouwd.

wij vertelde op de maandag dat we gingen trouwen mijn schoon vader dacht dat we zwanger  waren. en de dag   er na bleek dat hij  gelijk had. dus zijn we dat ook even gaan vertellen.

we hebben de bruiloft klijn gevierd eerst naar het stadhuis toen een broodje gan eten bij mijn schoonouders met  ouders broer en zus en parners en en kind. smiddags gaan bowlen en savonds hebben wij de eerste echo gehad   en daarna gaan wokken.

groetjes petra  

Hoi Tine,

Ik ben zwanger van ons eerste kindje en  drie weken geleden zijn we getrouwd met alles erop en eraan!!! Ik was toen 26 weken zwanger, mijn buikje was al goed zichtbaar  in mijn jurk en ik vond dat geweldig. Ik vond het echt jammer om hem 's-avonds uit te moeten trekken.

Wij hebben echt DE dag van ons leven  (tot nu toe)  gehad. De  baby  is  heel de dag aanwezig geweest, hij trappelde er vrolijk op los.  De dag is echt voorbij gevlogen je gaat van het ene mooie moment naar het andere. Heel speciaal vond ik het moment in de kerk  toen wij de kaars aanstaken en de zangeres het liedje "een liefde voor het leven" van Marco Borsato zong. Heel toepasselijk voor een zwanger bruidje.    

Ik was heel benieuwd naar hoe ik de dag zou doorkomen, zou ik het volhouden tot het einde van de dag...  Tot mijn eigen en ieders verbazing heb ik tot in de late uurtjes op de dansvloer gestaan. De dagen daarna hebben we  uitgerust in Rome...

Als ik het nog een keer over mocht doen, zou ik het op precies dezelfde manier doen....

Veel plezier op jullie dag!!!

Groetjes, Andrea.

Terug
Bovenaan