Wie vandaag ook op 5dpo? (7 april)

Hoi hoi, 
Ik zit pas op 2 dpo dus moet nog even haha. 
Hebben ook niet mega ons best gedaan hoor. Ik wil het gewoon laten gebeuren en niet te veel druk. Maar die 2 weken duren wel als maanden. Hoe kom jij ze door? 
 
Ooh leuk! Ja die 2 weken duren echt lang. Ik kom ze vooral door door veel te werken haha. Anders blijf ik maar Googlen en forums afstruinen. Ik heb juist wel ovulatietesten gedaan en er wel druk op gelegd. We hebben het 4 of 5 keer gedaan in mijn vruchtbare periode, nu maar afwachten.
Toen we voor ons eerste kind gingen ben ik ook vanaf maand 1 begonnen met ovulatietesten en was de 2e maand zwanger.
 
Ooh ja wij hebben het echt maar 1x gedaan maar wel mooi voor de eisprong. 
mij heb al een dochter dat was een verassing. 2 jaar geleden met ik nog eens zwanger geweest toen ook maar 1x gedaan en hups zwanger ( helaas niet goed gegaan)dus wie weet nu weer een mooi kadotje 
 
Ja als je het voor de eisprong hebt gedaan zit je altijd goed! Ik had het bij mijn zoon 1 op de dag van de positieve ovulatietest gedaan dus 1 dag voor de eisprong ongeveer en daarna werd mijn man ziek. En toen dus ook zwanger.
Maar ik háát dat wachten haha. Was er maar iets waardoor je je gedachten echt kon verzetten.
 
Terug
Bovenaan