wie verhuist er mee?

Hoi Dames,

Wie verhuist er mee naar een nieuw forum?
Ik heb er al een aangemaakt. is te vinden op de volgende link http://www.forumplaza.nl/thread.asp?Catid=7&forumID=3484[/url} Groetjes Anja

Op zich een goed idee, maar een nadeel vind ik dat het net als dit een open forum is. Als we dan toch verhuizen kunnen we dan niet beter naar een besloten forum gaan? Met de moeders van mijn oudste zitten we op multiply, een besloten forum waar je dus alleen als lid kunt meelezen. Ik hoor het wel!

hoi,
ik ben er ook al ;) maar idd ik vind het ook niet echt prettig dat het open is!

ik ben zelf bekend met een forum van yourbb.nl en dat kan je dus ook alleen zichtbaar maken voor leden! ik vind dat forum zelf ook veel handiger en logischer ingedeeld maar dat is misschien omdat ik dat gewend ben? ik ben zelf beheerder van dat forum, dus ben daar ook wel erg thuis... ik wil er ook gerust een forum openen voor ons, maar ik wil Anja niet voor de voeten lopen ;)!

hoi!
ik heb geen ervaring met andere sites maar hier op deze site schiet het niet op.
Of het forum open is of gesloten maakt mij persoonlijk niet uit, kan me wel voorstellen dat anderen dat niet prettig vinden.
Ik vind het wel belangrijk dat het makkelijk in gebruik is en dat je direct foto's kan plaatsen. Liefst foto's van je computer en niet van een andere site, dat vind ik zo onhandig want dan moet ik ze eerst ergens anders plaatsen en dan weer op het forum.

Hebben anderen nog andere wensen?
Hoe is het gebruik bij yourbb en multiply?

Ik ben beheerder van een groep op multiply, daar heb je je eigen site en een groepssite. Je kunt erg makkelijk blogs, notes, foto's en video's plaatsen. Ook zit er een kalender in, makkelijk om verjaardagen bij te houden, en werkt het via een inbox, je ziet dus meteen op welke berichten is gereageerd sinds je laatste bezoek en door wie en wanneer. Verder kun je het instellen dat je per mail berichten ontvangt als iemand op jouw blog reageert. kortom erg uitgebreid en simpel! Ik hoor het wel !

Terug
Bovenaan